sobota, 11 grudnia 2010

02.04.09 // Przez żołądek do ... no właśnie czego ??? :) Serca bym raczej nie mieszał ! ;))

Wiosna nadciąga na całego, zatem i tutaj pora trochę przewietrzyć... Nie będziem ciągle wspomnieniami żyli ... Dzisiaj historia prawie "gorąca" :) ... NIEDZIELNA bowiem :P! Prawda, że "poślizg" tym razem niewielki ?:))

Zauważyłem, że wszyscy tutaj chwalą się swymi kulinarnymi umiejętnościami :P Nawet teraz, gdy wpis przygotowuję, na górnym pasku monitora śmigają mi ze dwa garnki i deska do krojenia ... :)

Oj, kucharzą tutaj Panie ... kucharzą na potęgę :P !

A przecież od zawsze wiadomo, że najlepsi kucharze to MĘŻCZYŹNI :PP !!!

To o nich walczą ekskluzywne restauracje aby szefami kuchni w nich byli :), to oni prowadzą najlepsze programy kulinarne :) i wymyślają najsmaczniejsze potrawy ! :) ...

Tak sobie czasem myślę, że panowie kucharzą "z fantazją", a Panie ... "z obowiązku" ?:))

CHŁOPY W KUCHNI RZĄDZĄ I BASTA :DD !!!

No przecież MUSZĄ się Panie ze mną zgodzić :PP!

Ja chociaż do tego "rządzącego" :) gatunku należę gotowanie traktuję wyłącznie "zabawowo" ... rozrywka taka w wolnym czasie i ... zadręczanie rodzinki :)) Ponieważ tego co ugotuję ... z zasady nie jadam :) ...
Jakoś NIE SMAKUJE ;PP

Acha dla porządku i czystego sumienia... Nikt się po owym danku NA NIC nie uskarżał :PP

*******
Panie wybaczą że komentarze na jutro przełożę. Prawdę mówiąc wpis blogowy zrobiłem zamiast BARDZO PILNEJ pracy do biura. Bo mi się robić nie chciało :)... Ale na rano musi być !!! Wszystkich pozdrawiam i miłej nocy życzę :))!

komentarzy [25]

19.04.09 15:51, Maduixa // a Maslak jak byl tak sie zmyl...:(
14.04.09 21:40, FataDiGioia Witam! Moja kochana koleżanka poleciła mi Twój profil to dodaję do ulubionych, a niebawem zabiorę się do czytania ;)). Pozdrawiam.
06.04.09 19:50, *tabaque najlepszego!:*:)))
06.04.09 16:24, pani_zuczek wszystkiego naj :)
06.04.09 16:05, *Misialinka* najlepszego ;*
06.04.09 14:43, Pulpecja * Dudzinka //:)Cmok urodzinowy :) :*
06.04.09 12:58, Wyrzeźbiona Z Czekolady // Najlepszego Wszystkiego i 1oo Lat, 1oo Lat :)*
06.04.09 09:54, Maduixa // wszystkiego najlepszego z okazji urodzin sle Truskawka Maslaczkowi:)) pozdrawiam slonecznie
06.04.09 09:37, **Kirke** najserdeczniejsze zyczenia Maslaczku z okazji urodzin, plusik w prezencie
06.04.09 08:21, clymenia // 1oolat:)
05.04.09 18:06, Maduixa // Calcots uprawia sie chyba tylko w Katalonii w kazdym razie nie sa popularne w innych czesciach Hiszpanii, smakuja jak mloda cebulka rozplywajaca sie w ustach, ale sekret tkwi w sosie romesco przygotowywanym z dodatkiem migdalow.
04.04.09 18:55, **Kirke** zawsze jest czas na nauke, pod warunkiem ze tego sie chce 04.04.09 09:16, Iv zapraszam do ogladania i czytania :) co do browar to juz piwo nie takie dobre niestety .. a akcje bedziemy naglasiac w mediach jak kasa na wydruki sie znajdzie :)
03.04.09 22:35, **Kirke** zajecia sa fajne i lubie swoje studia ale jutro ma byc taki piekny dzien a ja bede siedziala 8,5 godziny w zamknietym pomieszczeniu zamiast sobie spacerowac......dobranoc
03.04.09 22:26, **Kirke** ale zawsze się milo kojarzą ze Świętami Wielkanocnymi, dobra ja zmykam spac bo jutro czeka mnie pobudka przed 6.00 i trzeba sie wyszykowac na zajecia na uczelni ktore zaczynam od 8.00 az do 16.30, dobranoc koledze zycze 03.04.09 22:11, **Kirke** bazki tez maja swoj urok a palec musial byc owiniety grubo bo krew sie bardzo lala,pozdrawiam
03.04.09 21:28, Iv mmm smakowicie wyglada :D
03.04.09 20:22, Maduixa // hehe ja tez jestem milosniczka piwa i trunkow wszelakich:)no i pichcenia:) odkrylam w sobie ten talent calkiem niedawno:) aa i dodaje do ulubionych:)
03.04.09 16:30, clymenia // ,jesteś kolejnym mężczyzną który przechwala się swoimi umiejętnościami kulinarnymi, :)
03.04.09 13:26, *Misialinka* ja też jak sama zazwyczaj cos upichce to później nie chce mi się tego jeść,ale inni się za to zajadają za mnie.Pozdrawiam
03.04.09 12:55, tylko_ona mam tak samo - tego co ugotuje z zasady nie jem ;) nie mam pojęcia czemu tak to jest... pozdrawiam :)
02.04.09 23:25, KiniaM ... mój mąż przypalił by wodę gdyby sie dało ....... a ja "majsterkuję" w kuchni jak mistrz dłuta :) ........... Ewentualny komentarz przeczytam niestety za miesiąc :)
02.04.09 23:04, **Kirke** no widze ze swietny z ciebie kucharz, pozdrawiam
02.04.09 23:01, KiniaM Oczywiście niżej to byłam ja - Jarząbek Wacław trener 3ej grupy :P ........... Mamy z koleżankami taki blog , który kuleje ostatnio ale i na całym sunie jakoś tak kruchutko ostatnimi czasy .
02.04.09 22:58, BrygadaRadosnychRozpustnic Mniaaaaam ! ........... Przyszłam sie pożegnać ... Wybywam na dluuuuuugo :) Miłego mieszkania w sunkowym domiszczu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz