sobota, 11 grudnia 2010

11.05.09 // Jak się czasu na wpisy nie miało, znaczy się popiwkowało :)) ...

Rany ... znowu z obsuwą tutaj zaglądam. Nigdzie z niczym zdążyć ostatnio nie mogę ! Wszyscy wokół mówią o kryzysie, a w pracy roboty mam tyle, że na prywatne sprawy czasu nie starcza...
Ech ten wyścig grzybów :PP

Planowałem sobie w weekend tutaj zajrzeć na ploteczki ale wyskoczyły mi dwa wypadziki "rozrywkowe" :)). W sobotę wystawa kwiatów w Chorzowie, a w niedzielę targi "budowlane" w Tychach. W Chorzowie nawet uczciwy zamiar miałem zdjęcia porobić komórką ale ... rozładowała mi się bateryjka :D! Widać Bozia uznała że starczy już kwiatuszków na tym blogu :PP

A targi budowlane były tak nudne że zdjęć nawet robić nie było sensu...

Zaletą tych imprez była jednak nieoficjalna część "gastronomiczna" :P czyli ... P I W O ! :D
Oj, dużo się go skonsumowało, duuuuużo ... :PP Hm ... zapomniałem już , że poniedziałki bywają MĘCZĄCE :DD

Aby Wam kwiatuszki do końca obrzydzić zamieszczam świeże fotki z mej działeczki. Pięknie wszystko zarosło :), bo na nią także czasu brak ... W najbliższą sobotę szykuje się dla mnie akcja "działka" :P

A dobre wieści są takie, że kończę ze zdjęciami z komórki :)! Wreszcie dojrzałem do zakupu normalnego aparatu ( co ja mówię dojrzałem ... dorobiłem się :P), więc może już w przyszłym tygodniu będą tutaj jakieś widoczne tego efekty :D!

Kończę bo jak zwykle w biurze jestem i udaję, że pracuję :))...

komentarzy [18]
16.05.09 15:43, FataDiGioia Niee.. moja Pani Lucynka zawsze bierze na biednych ile dasz to Twoja sprawa.. Przy mnie nie raz pakowała różne ciuchy lub mówiła, że kogoś przenocuje. To naprawdę dobry, ciepły człowiek. Co do wróżb.. zawsze patrzę na to trochę z dystansu i dla zabawy, ale jednak większość rzeczy mi się sprawdziła, co mnie zaskoczyło. .coś w tym jest...
15.05.09 09:43, Wyrzeźbiona Z Czekolady // No ja to na pewno nie :D :P
15.05.09 00:03, Maduixa // hehe te nasze luksusy byly o polowe tansze bo moj niedoszly szwagier akurat pracuje w cateringu Belvedere...no ale to poniekad byla 60-tka wiec trzeba uczcic na maxa
14.05.09 22:49, kolorek ogólnie rzec zbiorąc jestem osobą refleksyjną dlatego wiecej w moich wpisać pesymizmu niż optymizmu, ale na codzień jestem wesoła ;)
14.05.09 22:41, **Kirke** z tego co mi dziewczyny mowily, sa osoby ktore maja zatargi z policja, dobranoc ja tez zaraz uciekam
14.05.09 22:34, **Kirke** nikogo nie skreslam zanim go nie poznam, jutro sie dowiem co nieco o klasie z wlasnzch obserwacji
14.05.09 19:57, pani_zuczek ale Francuzy to jedza tylko te duze ;p
14.05.09 18:32, FataDiGioia Witam, również cieplutko :)) Ale ta jest spoko.. 14.05.09 09:04, Wyrzeźbiona Z Czekolady //hahaha, może jakbym wierzyła to pobożnie by było, ale nie :D Też pozdrawiam :)
13.05.09 23:03, kolorek no ja wiem, nie chcialam tego tak napisać. po prostu chciałam żebyś wiedział, czemu nie tryskam optymizmem... po prostu nie mam powodu - na razie nie mam powodu ;)
13.05.09 22:34, **Kirke** dobranoc, ja zaraz klade sie spac
13.05.09 22:25, Iv a o jakie zdjecia chcesz pomarudzic ?:>
13.05.09 22:13, **Kirke** w Radomiu od co najmniej dwoch dni jest wietrznie i zimno, choc momentami slonce sie pojawialo ale co z tego skoro tych cwil bylo tak malo, moze jutro sie wreszcie wypogodzi
13.05.09 21:58, **Kirke** bo ogolnie u mnie jest ok wiec nie mam wiekszych powodów do zmartwien, chyba ze rozczarowanie obecna pogoda
13.05.09 21:35, kolorek uwierz mi mam teraz takie chwile, gdy nie chce mi się oddychać... nie nawidzę problemów związanych ze zdrowiem wtedy wysiadam psychicznie 11.05.09 23:23, pani_zuczek super ta 2 i 3 fota :D 11.05.09 23:00, **Kirke**
lubie zapach piwonii, to piekne kwiaty
11.05.09 21:33, pani_zuczek co ty slimakożerca jestes ;p ja u siebie znalazlam wiekszego :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz