sobota, 11 grudnia 2010

30.04.09 // Wyrób wpisopodobny ;PP

Hm ... zmuszony jestem zrobić dzisiaj wpis "zastępczy" ;))

Inne plany blogowej pisaniny miałem, ale wczorajszy nader roboczy dzionek (14,5 godz pracy non stop niczym pszczółka !:) wybiło mnie z rytmu i ... zdjęć zapomniałem :) . Widać los tak chciał abym o głupotach nie pisał :)... Żal mi jednak okazji do pisania odpuścić stąd dzisiejsze "wpisopodobne" bajdurzenie :P A to było tak .... :PP ....

Rzadko się zdarza ale akurat dzisiaj pojechałem do pracy nie samochodem a autobusem i "tramwajem" (a raczej zabytkowym pojazdem "tramwajopodobnym" :). W połowie drogi do pracy (czyli autobusie do Katowic) przypomniało mi się o zdjęciach ... Cholera mało mnie nie wzięła ze złości ! Ale doznałem olśnienia ! :P Zdjęcia na trasie mej podróży porobię :P W końcu taka "wyprawa" :D ... miejska dżungla :DD !

Zatem dzisiaj zdjęcia świeżuśkie, jeszcze porannym słońcem skąpane ! Takiego tempa jeszcze tutaj nie miałem :P! Komórka się grzała :) ...

Tak w skrócie wygląda "połowa" mojej drogi do pracy i pierwsze w niej chwile :) ...

Jako że dzisiaj wpis zastępczy to krótki :))!

komentarzy [10]

05.05.09 21:19, kolorek teraz się przywitam a potem poczytam ;)
03.05.09 00:27, Wyrzeźbiona Z Czekolady // Nie no looz, ja rozumiem i się nie gniewam :)
02.05.09 22:20, KiniaM // Witaj. Właśnie siedzę i zastanawiam się jak tu się zabrać do pakowania ...... Stare graty + zbieranina z całego miesiąca . Potrzebuję przyczepki jeszcze, bo bagażnik zajęczy na widok całeg otego majdanu . Pozdrawiam. 02.05.09 08:39, Wyrzeźbiona Z Czekolady // Będzie na piśmie. A co nie będzie? Będzie, oczywiście, że będzie... w następnym wpisię pokaże, że żabcia wyraziła n a to zgodę :D
01.05.09 09:45, clymenia // znam te miejsca na zdjęciach:)
01.05.09 09:30, Wyrzeźbiona Z Czekolady // ale żaba tego chciała. :D
01.05.09 08:34, FataDiGioia Dzisiaj to ja mam małego kaca. No, ale cóż. :)). W przeciwieństwie do Ciebie, miałam wczoraj wolne. POszłam na trzygodzinny spacer, potem pojechałam na miasto próbować drinki.. i tak wyszło. Dziś obudziłam się z myślą, że kolejny wieczór bez żadnego znaku, że mu na mnie zależy... smutne ;/ 01.05.09 08:25, FataDiGioia Krótki, ale treściwy :)))
30.04.09 22:49, Iv ja mam duzo cierpliwosci :)
30.04.09 21:31, **Kirke** nie obchodze uroczyscie ani urodzin ani imienin wiec imprezki nie bedzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz