sobota, 11 grudnia 2010

24.03.09 // Przysmak z Kaczki ;)

No tak... bloga mi się zachciało to mam :). Nie wystarczyło założyć, teraz trzeba jeszcze zapiski robić ...

Ale cóż ciekawego można o sobie powiedzieć gdy czas pędzi nieubłaganie, lecz hm... "ciekawostek" niestety oszczędza ? "Takie nudne są dni bo takie same ..." jak śpiewał Muniek z T. Love . I kogo właściwie te dni obchodzą ???

Człowiek utalentowany pisze pięknie o byle czym, natomiast grafoman byle jak o rzeczach pięknych... I jak tu teraz z tego wybrnąć ?

Talentu bozia niestety poskąpiła, zdania w miarę poprawne kleić ledwie potrafię :( ...

Natomiast grafomanię uprawiać ?... Nie godzi się mej ambicji a i resztkom męskiej próżności dokucza :P!

Spróbuję zatem ewentualnych Szanownych Czytelników nieco oszczędzać, aby wstydliwej dla siebie kompromitacji "pisarskiej" unikać :) !

Dzisiaj opowiem historię która chyba dobrze nadaje się na "początek" :)...

Będzie to historia o ... "Kaczuszce" ;) !

Nie będzie to jednak opowieść o skądinąd sympatycznym ptaszysku, ale także, a nawet bardziej sympatycznej :)) Koleżance. Dzisiaj właśnie poszła do szpitala na długi czas :/ ...


Dlatego ten pierwszy "poważny" :) wpis Jej poświęcam ... Kaczuszko - ten blogowy "debiut" jest dla Ciebie :D!


Z Kaczuszką znamy się wiele lat, wiele wspólnych i miłych wpomnień mamy. Chyba się na mnie nie obrazi jak powiem, że kiedyś przyjaźń prawdziwa między nami była ? ...

Ale ostatni raz "na żywo" widzieliśmy się 9 lat temu ...Na Sylwestrowej imprezie. Do głowy mi nawet wtedy nie przyszło, że to ostatnie nasze spotkanie...

Szmat czasu i aż trudno uwierzyć, że mieszkamy w jednym, niezbyt przecież wielkim mieście. No ale tak to życie się potoczyło. Chmurzyło się wokół nas ... Na baaaaaaardzo długo straciliśmy kontakt ze sobą.

Odnaleźliśmy się niedawno dzięki Naszej Klasie. Znak czasów, że łatwiej spotkać się w necie niż na ulicy ...

Niestety, na drodze do spotkania po latach stanęła poważna choroba, no i szpital który się dla Niej od dzisiaj zaczyna ... Ale już "na potem" umówieni jesteśmy :). Wiele lat rozłąki trzeba będzie nadrobić, wiele opowiadać i wiele spróbować naprawić ....

I tylko czemu, oprócz chęci do tego ogromnej i tęsknoty, gdzieś w sercu strach się czai, który paraliżuje...
Gdy człowiek pomyśli jak po latach "wypadnie" i czy czegoś nie zepsuje ? :(

Ale to już tylko moje głupie rozterki...

A Ty Zdrowiej Kaczuszko i Wracaj Szybciutko :) ! Słońce zza chmur wreszcie dla naszych kontaktów wyszło :PP...


komentarzy [31]
30.03.09 14:45, *Pomidores los Ciagnikos naprawicie na pewno ;) :P mówiąc sobie słowo kaczka- kojarzy mi się to bez dwóch zdań z jedną osobą :P ale nie o polityce miałam tu pisać :) miło, że pojawił się w Sunsilkowie jakiś mężczyzna w końcu! Bo wszyscy, którzy byli poodchodzili, więc nie wiem ;D ale życzę Ci owocnego pisania ;D ps. Czemu Maślak? :D
30.03.09 14:40, *Misialinka* // pozdrawiam ;-)
30.03.09 11:00, Maduixa // deszcz byl a jakze! ale nie dalam sobie popsuc weekendu takim szczegolem:) a zdjecia sa z piatku kiedy jeszcze nie bylo ponuro i deszczowo. Grill sobotni mimo deszczu jak najbardziej udany:))) a dlaczego Pan sie zwraca na Pani? hehehe
30.03.09 10:24, Wyrzeźbiona Z Czekolady // . No ja reggae lubię, ale i tak wolę rock, punk czy metal :) ja też dodaje do ulubionych... i proszę nie mówić do mnie Pani, ja nawet pełnoletnia jeszcze nie jestem :)
30.03.09 08:23, Pulpecja * Dudzinka // :) Witamy w skromnych progach Sunsilka :P
29.03.09 23:42, **Kirke** bardzo mi przykro z powodu choroby kolezanki
29.03.09 23:40, Frage owiany tajemnicą wpis ale czytało się przyjemnie :) 29.03.09 22:27, **Kirke** tajemniczo to brzmi z ta osoba, mam nadzieje ze wkrotce poznam kto nia jest, spokojnego wieczoru.
29.03.09 22:22, Iv eee no cos Ty .. ze znajomymi tez wybornie smakuje :) 29.03.09 20:28, KiniaM Ale dorosły facet, a nie sztubak :P
29.03.09 14:09, **Kirke** mam takie pytanko: Skad sie dowiedziales o Sunsilku? I jak ci sie tu podoba?
29.03.09 13:29, **Kirke** rowniez pozdrawiam i zycze udanego dnia
29.03.09 11:26, Iv ja ostatnio zdecydowanie w winach gustuje :)
29.03.09 11:25, Wyrzeźbiona Z Czekolady // . Witam :) i życzę koleżance żeby szybko wyzdrowiała :) pozdrawiam.
29.03.09 11:16, KiniaM BŁAGAM, nie mów do mnie per Pani bo się wścieknę i zacznę wyrywać sobie włosy z głowy ! ... a wtedy to musiała bym pożyczyć hełm od Ciebie .....
29.03.09 01:24, KiniaM Tajoj , to się narobiło :)
28.03.09 23:36, Maduixa // pani P???? nie no..to mni enie ma przez caly dzien a tu za moimi plecami prawie serial brazylijski sie rozgrywa:) zarty zartami...ciekawie piszesz...fajnie sie zapowiada..czekam na wiecej
28.03.09 11:41, *Misialinka* // // podoba mi się Twój sposób pisania ;)) niech się Kaczuszka Twoja trzyma ;)
28.03.09 09:57, Iv kaczusia pierwza klasa :) skad dokladnie ze slaska jestes ? 27.03.09 23:19, **Kirke** nie ma za co, pozdrawiam
27.03.09 22:52, *tabaque Tak niech wraca do zdrowia :) To prawda że łatwiej znaleźć się w necie niż na ulicy spotkać i pogadać. Takie czasy nastały. Dodaję Cię do ulubionych :D pozdrawiam
27.03.09 21:53, KiniaM Jedynie ja wiem :) Bo rozmawiam z panią P . :)
27.03.09 21:49, KiniaM 32 to nie wyrok proszę Pana Jakuba :)
27.03.09 21:47, KiniaM Stary , stara .......... no i jak tego słuchać ? Ja mam tyle lat ile mam , a czuję się super mimo , że trzeci krzyżyk dogania.
27.03.09 21:42, KiniaM ... a Funiaste zaliczone ?
27.03.09 21:39, KiniaM Mowimy zapewne o sunsilkowej Pani na P , o rudych włoskach i zadziornym spojrzeniu :) ... Sama mi dziś mówiła , że "znacie się z czasów młodości" jak to ujęła :) i że trochę latek sie nie widzieliście .
27.03.09 21:38, kolorek może pomoże ale może nie chcę narzekać... ale niejedna osoba na moim miejscu by siedziała i ryczała... ale trzeba się trzymać bo inaczej jak bliscy maja mieć w nas wsparcie? 27.03.09 21:11, kolorek
ale niestety w tym przypadku nie pomoże, chociaż trochę by się schudło... problemów coraz więcej tylko siły mniej... aha po pierwsze nie Pani bo czuję się staro a ja tylko 23 na karku posiadam ;) po drugie nie przeceniam jeśli będziesz tak samo pisał jak teraz to z chęcią będzie się wracać na twój blog ;)
26.03.09 22:05, Maduixa // witamy w sunsilkowych progach:)ciekawie sie zaczyna:) pozdrawiam
26.03.09 21:58, KiniaM Ale jest na co czekać :) ...........
26.03.09 21:47, kolorek no nie mogę nie dodać do ulubionych... czytając twojego bloga naprawdę można sobie poprawić humor :) pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz