sobota, 11 grudnia 2010

22.03.09 // Tutaj mnie jeszcze nie było :) ...

Maślak śląskie
Mieszka od: 22.03.2009
wpisów: 29
komentarzy: 488
Dziś jestem: samotna


http://www.stacjakatowice.info; maslik@wp.pl Cóż o sobie ?... Hm ... Maruda, strachuś, marzyciel, miłośnik piwa i trunków wszelakich... Wieczny poszukiwacz szczęścia i miłości. Zwolennik wolności jednostki ciągle od czegoś uzależniony. Banalny facet po prostu ... Nie wiem sam... Lepiej tych spytać co mnie znają, a najlepiej tych którzy lubią :). Podobno tacy są ! :))
promuj swój blog łagodna perswazja czy siła argumentów czy siła kobiecości; wanilia czy cynamon czy pieprz; Ryan czy Kidman czy Belluci; latte czy cappucino czy mocca; kubek czy szklanka czy filiżanka; Szwecja czy Irlandia czy Hiszpania; jedwab czy bawełna czy zamsz; spadochron czy boks czy jogging; perła czy rubin czy onyks;

Oto ja - już od wczesnej młodości miałem problemy z utrzymaniem równowagi... Do dzisiaj nie przeszło ;)
Z wiekiem wzmogło się we mnie poczucie obowiązku i opieki nad słabszymi :))
Zawsze jednak wpadałem w "szemrane" towarzystwo :)
Dopiero w liceum ogłady nabrałem, w czym wielce pomogły klasowe wycieczki ...
Na studiach za wiele do pustej mej głowy wbić się nie dało :)
Co jednak nie jest powodem do chwały lecz raczej mnie zawstydza ...
I w ogóle w szoku jestem, że tyle głupot tutaj popisałem :)) Dobry Wieczór :)


A podobno najtrudniej zacząć :DD ...

W dziwnym miejscu się znalazłem :)) ... właściwie trochę wbrew sobie...

I co bardziej dziwne, i co "nieco" mnie wkurza :)) ...jeszcze się muszę z tego przed Państwem wytłumaczyć :P!

Pewnie wiele osób czytających także jest zaskoczonych, skąd tu nagle CHŁOP ??? :) To w końcu miejsce prawie wyłącznie ... hm ... brzydko chyba zabrzmi ... "BABSKIE" ! :)) Br .... :))

Boziu ... Co ja wypisuję ? :) ...

A .... DO DIABŁA :P !!! Lucyferze czytasz i nie grzmisz ??? Ucznia swego na pastwę "BAB" zostawiasz ? ;) ...

Czytam i sam nie wierzę, że to powyżej przed chwilą napisałem ...:) Normalnie jak NIE ja !!!
Ile ta trema robi z człowiekiem :PP... Zacznę jeszcze raz :DD

WITAM BARDZO SERDECZNIE WSZYSTKIE PANIE !!!

To w końcu Wasze Miejsce ... Wasza Rodzina !!!
Ja tutaj póki co intruzem tylko jestem.... A co będzie dalej zobaczymy ! :) Może i jakąś odrobinę akceptacji zyskam ? ;)

Zanim o sobie powiem, spróbuję wyjaśnić czemu tutaj zawitałem...

Do niedawna w ogóle SUNSILKA nie znałem..., znam za to Pewną Osobę :) ...
Jakoś nigdy nie miałem szczęścia do Znajomych :PP ... Źle ich sobie chyba dobieram ? :DD
Osóbka ta to miejsce dobrze zna ... często tu bywa i bardzo sobie chwali :). No, ale charakter ma niestety wredny :P. I uparta jest :D...

ULTIMATUM dostałem, że bloga mam założyć, właśnie TUTAJ, albo ... :))

Bloga założyć ... ja ... który o blogowaniu pojęcia nie ma !!!

Bo Jej się zachciało mnie poznawać czytając "międzywiersze o mojej codzienności" ... Cokolwiek ma to znaczyć ??? Tak... fajne perspektywy :)

Ale słowo się rzekło. Stąd ten pierwszy wpis :) Zobaczymy ile ich jeszcze będzie ?

Ile wytrzymacie ? :)) ...

Zupełnie nie wiem jaki będzie ten blog ... Nie znam się na tym :PP

Wypadałoby jeszcze coś o sobie ...

Jestem na tyle stary aby parę rzeczy w swym życiu sakramencko spieprzyć !!! Ale na tyle młody (?) :)... by chociaż niektóre z nich próbować jeszcze naprawić... I ciągle jeszcze MAM NADZIEJĘ ! I wierzę ... w coś ...

Więc warto chyba ... ?



komentarzy [10] Komentuj z głową » 29.03.09 23:38, Frage
warto zawsze :) pozdrawiam 27.03.09 19:03, *Misialinka* // //
no zobaczymy jak Ci u Nas będzie ;-) pozdrawiam. 27.03.09 13:58, Iv
licealna ogłada pierwsza klasa :) 27.03.09 11:35, *tabaque
Witaj:) Bardzo pozytywny wpis:))))) Czekam na dalsze odsłony:) 27.03.09 10:07, KiniaM // .
A ONA wcale nie jest wredna ale uparta to już bardziej :) Największa debeściarka jaką znam :) 27.03.09 10:03, KiniaM // .
Matko Boska - hełm miało być ... :/ 27.03.09 10:02, KiniaM // .
A wiesz, że w tym chełmie jesteś podobny do Potwora Jawornego z Funiastych ? 27.03.09 00:59, Passi
Hihi :) Dobry Wieczór :D 26.03.09 22:14, **Kirke**
witam w naszym swiecie 26.03.09 21:44, kolorek
nie jesteś jedynym "intruzem" jak to napisałeś- kilka osobników płci brzydkiej także tu jest... ale czytając to uśmiechnęłam się... :) miejmy nadzieję, że zostaniesz na dłużej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz