sobota, 11 grudnia 2010

10.11.09 // Znowu starocie ! :P W rewanżu za deszcz za oknem wakacyjnych wspomnień ciąg dalszy :)

Znowu się rozpadało ... I tak dzisiaj przez cały dzień.

Zaczynam się cieszyć, że do tej pory nie powrzucałem zdjęć z wakacji. Dzięki temu przyjemniej mi się robi i cieplej :)...

Miło jest teraz bowiem patrzeć na kolorowe widoczki i wspominać hm ... słodkie dla męskich oczu plażowe pań kreacje ;P

Ech ... :DD

Grzał człowiek brzusio na słońcu, zimne piwko popijał a czas płynął wolno ... wolniutko :)

A teraz ???

Brzusio grzać trzeba przy kaloryferze, schłodzone piwo zapaleniem płuc grozi, panie nieskore do opalania :), a czas zapiernicza !!!

Brrrr ......

Dobrze, że przynajmniej w tych paru kadrach udało mi się zatrzymać czas... Miło się wspomina a mam nadzieję, że i Paniom przyjemniej się zrobi oglądając takie fotki :)

Wkrótce następna porcja bo uprzedzałem, że duuuuuuuuuuuużo tego natrzaskałem ! :D


komentarzy [9]

12.11.09 10:46, Pattylein Witam :) my sie chyba jeszcze nie znamy...tj ze starych czasów?
11.11.09 16:00, pani_zuczek tak jakies grzybki wyrosły wśród kwiatków :) piekne łabedzie Pozdrawiam :>
11.11.09 09:13, KiniaM // . Dziękuję za cieplutkie życzenia :) .... U Ciebie też cieplutko , że aż miło sie robi :) ...... Mam nadzieję , że skoro tak czas zapiernicza - jak to ująłeś - to do wiosny już blisko :P ............ Pozdrawiam. 10.11.09 22:44, Wyrzeźbiona Z Czekolady // . tez lubię Armię i Pearl Jam a to jest piosenka pod tytułem 'Synonimy' Republiki i też dosyc starawa :D :P w takim razie dobranoc :)
10.11.09 22:38, kolorek oj naprawdę nic się nie stało uwierz :)) dobranoc
10.11.09 22:27, kolorek nic się rpzecież nie stało :) i dziękuję ślicznie
10.11.09 22:21, Wyrzeźbiona Z Czekolady // . jeżeli chodzi o pierwszą część wpisu to piosenka jest:P ja nie lubię szampanów, bo mnie w brzuchu tak rozgrzewa po nim, że masakra :D
10.11.09 22:12, Wyrzeźbiona Z Czekolady // . ale cóż tam jest demoralizującego? :D 10.11.09 22:03, Wyrzeźbiona Z Czekolady // ale czego się czytac nie godzi? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz