sobota, 11 grudnia 2010

05.06.09 // Mój 10 wpis !:)) Mały jubileusz uczcimy na sportowo ;PP

Raaaaaaaaany ale się porobiło ! ...:) Ja jeszcze tu jestem !:)) Jeszcze mnie nie wyrzucili :PP
Samemu mi trudno uwierzyć ale to już mój 10 wpis tutaj ! Dziwię się bardzo, że tyle udało Paniom ze mną wytrzymać :D Jak tak dalej pójdzie to już za jakiś rok "blogerem" mianowany zostanę ! ;PP

Z tej okazji hucznej imprezy nie będzie, po setnym wpisie zacznę wszystkim drinki stawiać ;D! Ale podziękuję przynajmniej Wszystkim Paniom, które tutaj zaglądają i komentują. Wymieniać nikogo nie będę by przypadkiem kogoś nie pominąć, poza tym wzruszenie gardło ściska i łzy do oczu się cisną :PP CHLIP !:) CHLIP !:) ...

Ech ...Że na stare lata mnie jeszcze tyle uniesień spotyka :P

Dzisiaj sportem się zajmę ! :) Tiaaaaaa... posturę mam wybitnie sportową czemu Panie chyba nie zaprzeczą ?;P
A dokładniej posturę sportowego DZIAŁACZA ;D Jak się "działa" to brzucho rośnie ;DD

Prawdę mówiąć nie miałem zamiaru publikować tych zdjęć bo nie są za bardzo ciekawe, ale troszkę sprowokował mnie wpis Maduixy :)) o świętowaniu kibiców po sukcesie Barcelony... Zdjęcia zamieściła piękne ! Jak zwykle zresztą :) ...
No ale nie może tak być, że tylko zagraniczne zespoły chwalimy :PP U nas też "perełki" są! :P Ot, choćby zespół z mojego miasta :DD ...

GKS TYCHY - radzę zapamiętać tę nazwę !!! :D

Ja to bardziej fanem hokeja jestem niż piłki. Do lodowiska z domu tylko parę kroków mam, no i w tej dyscyplinie znacznie wyżej w hierarchii sportowej się znajdujemy. Od lat ścisła krajowa czołówka (aktualny Wicemistrz Polski i zdobywca Pucharu Polski ! Jest się czym chwalić :). Ale hokejem zajmiemy się gdy sezon nadejdzie :) Wracam do piłki....

Dla mnie ważny był akurat TEN mecz, bo ... z Lechią Zielona Góra ! Tak się bowiem składa że w tym sympatycznym i z wina słynącym mieście rodzinkę mam :) ...

No same Panie rozumieją , że to była SPRAWA HONOROWA !:DD

Emocji w tym "turnieju miast" mi nie brakuje, bo w dwóch dyscyplinach drużynowych bezpośrednio się "prztykamy": piłce nożnej i koszykówce.

Póki co, nie licząc jednego remisu TYCHY GÓRĄ !!! :DD

Jak tylko mogę staram się na te mecze chodzić, by jako pierwszy ZŁE WIEŚCI Kuzynowi w Zielonej Górze przekazać :PP

Wredny jestem, nie ? ;D

Dla porządku dodam, że mecz na zdjęciach dla obu drużyn był bardzo ważny. Dzięki zwycięstwu Tychy zachowały "spokojne" miejsce w II lidze i w niej zostaną ... A Zielona Góra ???

Cóż ... w przyszłym sezonie złe wieści Rodzince będę już chyba przekazywał tylko z koszykówki....

komentarzy [30]

19.06.09 10:03, Wyrzeźbiona Z Czekolady // eeee, tam rogi :D Nic im nie urośnie :D 19.06.09 01:01, kolorek gramy w gierke przez przegladarke. i mamy tam tzw "zakon" nazywa się Silver Dragon i zebraliśmy się ekipą na zlot
18.06.09 21:55, Iv narazie wrzucilam foty z wieszania zdjec :)
18.06.09 21:13, Iv było świetnie !! :)
18.06.09 10:45, Wyrzeźbiona Z Czekolady // Ta, zapomniałeś, zapomniałeś :D pewnie robiłeś to samo co ja albo jeszcze lepiej i powiedzieć nie chcesz :P
17.06.09 23:31, kolorek a nasza "zakon" na grze :) ekipa wspaniałych ludzi
17.06.09 22:22, Iv oj ja sie boje ze malo ludzi bedzie :P ale dziekuje :*
17.06.09 21:51, **Kirke** czesc, pozdrawiam takze
17.06.09 21:43, **Kirke** a gdzie pracujesz? jesli moge spytac
17.06.09 21:32, **Kirke** a czemu wracasz pozno z pracy?
17.06.09 21:24, **Kirke** no to kiedy ten nowy wpis?
17.06.09 21:20, *Misialinka* // papierówki też uwielbiam!!! ;)
16.06.09 11:15, Wyrzeźbiona Z Czekolady // tak jakoś wyszło, że do zdjęcia się same szatany ustawiły na czele ze mną :D he he :D No co Ty w moim wieku? :D
15.06.09 21:25, KiniaM Ukryte i bajeczne .... Bolimowski Park Krajobrazowy ..... - moje rodzinne strony .
15.06.09 21:21, pani_zuczek no u mnie od wczoraj w koncu cieplo i slonce :D
15.06.09 21:05, Iv yyyyy nie wiem :P ej mam dosc juz organizacji .. po nocach nie spie przez ta wystawe :/
14.06.09 22:33, **Kirke** no tylko ze nie dla kazdego te wakacje, ja niestety bede pracowac
13.06.09 06:12, Pulpecja * Dudzinka // ... Chciałaby gdyby to było bliżej. Zniechęca ją długa podróż dla 2 dni wypoczynku... Nie warto się tak męczyć... Trochę ją rozumiem...
13.06.09 00:16, Maduixa // kurcze na meczach na Camp Nou bylam juz tyle razy
a w Polsce na zadnym...jakos balabym sie isc...
12.06.09 23:55, **Kirke** co tam u kolegi slychac? poprosze o nowy wpis, bo kiedy czytam cos nowego u ciebie zawsze powraca mi swietny humor
10.06.09 09:21, Wyrzeźbiona Z Czekolady // a ja nie lubię kawałków owoców w jogurcie :D ja nie jestem piratem drogowym :D
10.06.09 00:17, **Kirke** pozdrawiam kolege
09.06.09 22:44, pani_zuczek taa bardzo lubię grac w piłkę nożną i koszykowa a nie lubie siatkowki ;p
07.06.09 12:59, Pozytywnie_zakręcona // uhuhu. dobry kibic prawie jak ja ;D
06.06.09 23:18, Wyrzeźbiona Z Czekolady // niee, 8nastka w przyszłą sobotę :D he he. a ja zawsze chciałam być Magdą M. albo owocem jogobelli :D ale też mi jakoś nie wyszło :D Dobranoc! :)
06.06.09 23:02, Wyrzeźbiona Z Czekolady // :D chcesz motóra? to Ci wstawię :D 06.06.09 21:21, *tabaque Gratulacje jubileuszu ;p hehe, oby tak dalej :) a kibic z Ciebie niezły- tak zachwala, a potem wole hokeja :) Rozbawiłam się :))
06.06.09 19:42, *Misialinka* // no no niezły kibic ;)
06.06.09 15:44, KiniaM :) heh :) ............ Tylu chłopa gania za skórzanym obiektem pożądania ... :) lol ............ Wyniki meczy wolę usłyszeć nazajutrz w radio :P .... Pozdrawiam Rodzynka .
06.06.09 11:06, pani_zuczek wredny ;p ja tam wole grać w piłkę nożną niż ją oglądać ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz