sobota, 11 grudnia 2010

30.10.09 // Na jesienną szarówkę trochę wspomnień z lata. Dzisiaj o jedzonku od Janosika ;)

Nie wiem jak u Szanownych Państwa ale u mnie za oknem brzydko i ponuro. W dodatku zbliżające się Święto Zmarłych sprawia, że człowiek coraz bardziej pogrąża się w melancholii ...

Pora zatem wziąść się za remanent i wreszcie powrzucać wakacyjne zdjęcia :). Jeszcze nie czas na jesienne smutki !:) Jesiennemu ponuractwu mówię NIE ! :)

Na początek zatem parę zdjęć z I Międzynarodowego Festiwalu Kuchni Zbójnickiej w Skoczowie. Dumna nazwa prawda ? :P Hm... troszkę jeszcze do rangi "międzynarodowej" chyba brakuje :), ale goście z zagranicy naprawdę byli.

Główną atrakcją imprezy było przygotowanie jadła "zbójnickiego" na specjalnie zbudowanej z tej okazji patelni. Patelnia miała średnicę 1,7 metra i pojemność 300 litrów !!! Było zatem na czym smażyć :). Aby załapać się na jedzonko trzeba było wykupić charytatywną cegiełkę.

Proszę nie pytać jak smakowało bo nie wiem :) Nie jestem broń boże taką kutwą, że skąpiłem na cegiełkę :) Po prostu gdy tam byłem, długo trzeba było jeszcze czekać na gotową potrawę. Dopiero wrzucali mrożone grzyby - na oko z 15 kilogramów :PP

Ale brzucho i tak zapełniłem... Pyszniutką miodunką w ilościach nie do końca detalicznych ;)) Proszę zatem wybaczyć, że sporo z tej imprezy w pamięci się zatarło :P

A co u mnie ? Właściwie nie ma się czym chwalić. Oprócz zarabiania na chlebek, na co dzień udzielam się w Stacji Katowice (www.stacjakatowice.info). Jest to miejsce do którego zaprosiła mnie Droga moja Kaczucha :) Dusza o której wspominałem na początku mojej przygody z Sunem :P. Ciekawskich odsyłam do pierwszych wpisów. Jestem na Stacji od samego początku i chociaż marnie mi to wychodzi - pisuję tam, hm ... "felietony".

Mocne słowo "felietony" :) .... Tekścidła tam po prostu publikuję:PP Nudnawe toto i nieudolne, ale za ostatni o boksie, znana tutaj powszechnie Pani Dudzinka ochrzciła mnie prawie "...." no ....

Już ona wie :D

W każdym razie "poboksowaliśmy" się co nieco ;P

Ale zapraszam na Stację, bo pisują tam także interesujący autorzy :))

komentarzy [4]

31.10.09 18:52, pani_zuczek a co tam na tej patelni się robi ? :)
30.10.09 21:22, KiniaM .... a pan w bandamce na twarzy wygląda jak by trutkę sypał na to mięso P
30.10.09 21:22, KiniaM //.... ale i oscypkiem podpiekanym nie pogardzę [ jeśli dobra żurawinka będzie)]
30.10.09 21:18, KiniaM // Padłam, powstałam i jeszcze raz padłam ...... ślina mi cieknie , bo ja okrutnie mięsożerna jestem i miodkiem bym to sobie zapiła jeszcze oczywiście :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz