sobota, 11 grudnia 2010

01.11.09 // Wędrówką życie jest człowieka ...

Wędrówką życie jest człowieka;
Idzie wciąż,
Dalej wciąż,
Dokąd? Skąd?
Dokąd! Skąd!

Jak zjawa senna życie jest człowieka;
Zjawia się,
Dotknąć chcesz,
Lecz ucieka?
Lecz ucieka!

To nic! To nic! To nic!
Dopóki sił
Jednak iść! Przecież iść!
Będę iść!

To nic! To nic! To nic!
Dopóki sił,
Będę szedł! Będę biegł!
Nie dam się!

Wędrówką jedną życie jest człowieka;
Idzie tam,
Idzie tu,
Brak mu tchu?
Brak mu tchu!

Jak chmura zwiewna życie jest człowieka!
Płynie wzwyż,
Płynie w niż!
Śmierć go czeka?
Śmierć go czeka!

To nic! To nic! To nic!
Dopóki sił!
Jednak iść!
Przecież iść!
Będę iść!

To nic! To nic! To nic!
Dopóki sił,
Będę szedł! Będę biegł!
Nie dam się!


Edward Stachura


komentarzy [21]

08.11.09 23:10, KiniaM // Stachura ........ w zasłuchaniu trwam ............... 03.11.09 06:50, FataDiGioia Ehh.. nie wiem, moje chyba w ogóle nie ma sensu ;/. 02.11.09 23:28, *Misialinka* / u mnie pomarańczki sa tylko w okresie świąt ;)) wtedy nawet jak nie ma śniegu to czuję te święta ;)
02.11.09 23:03, pani_zuczek a mnie tam smakowało i mam zamiar zrobic sonbie je w domu :) zdziwilo mnie to bo ja nie jadam kaszy :>
02.11.09 21:15, Wyrzeźbiona Z Czekolady // Lepiej, ale ta dama mi tak nie pasuje :d 02.11.09 20:30, Wyrzeźbiona Z Czekolady // Nie, tak po prostu :D a po za tym gdzie ja i biały kolor :D
02.11.09 20:18, kolorek zobaczymy jak to będzie :)) ale dziękuję
02.11.09 16:49, FataDiGioia Bardzo lubię ten utwór, jak i kilka innych E. Stachury - szczególnie wykonywane przez SDM ;-)). Moje marzenia się nie spełnią... Buźka. 01.11.09 22:10, KiniaM // .Dziękuję za miłe słowa ale jestem tylko człowiekiem i nie jestem doskonała )
01.11.09 18:38, kolorek no zmieniło się, ale jeszcze nie wyraźnie.. po prostu znalazłam kogoś bliskiego mojemu sercu więc i trochę lepiej z humorem
01.11.09 18:36, *Misialinka* // nie nie jesteś ciapą,tylko masz rację.. Ale na Boże Narodzenie zawsze są najlepsze ;))
01.11.09 18:23, Wyrzeźbiona Z Czekolady // a ja idę połazić po cmentarzu trochę :D i też miłego wieczoru życzę :)
01.11.09 18:13, Wyrzeźbiona Z Czekolady // ale ja nie mieszkam w Łodzi :D mieszkam w głownie a to jest 30 km od Łodzi :D
01.11.09 17:52, *Pomidores los Ciagnikos oczywiście! Błędy w tej kwestii są potem w "rozliczeniach" bardzo niekorzystne. Jednak każdy zły wybór- ma swoje plusy. Uczy nas czegoś na przyszłość :) widzisz. Ja na przykład od 16 r.ż byłam z jednym mężczyzną. Poznaliśmy się w magicznej oprawie, przez Internet :) ja ze śląska on z Lublina. Po roku odległości, przeprowadził się do mojego miasta. Rok po tej przeprowadzce już zaczęły pojawiać się widoczne sygnały zupełnego niedopasowania, zupełnej różnicy charakterów! Ale mimo to... ja odejść nie umiałam. Inwestowałam w ten związek ogrom starań i uczuć i mimo to, nie umiałam go kochać. Tak, jak on kochał mnie. W kwietniu tego roku odeszłam. Każdego dnia przekonuję się, że to była najlepsza decyzja w moim życiu! :) ale nie żałuję ani chwili w tym związku. Ponieważ wiem już teraz, że tamto wszystko to nie była moja wina. A po prostu źle na siebie trafiliśmy. Charaktery kształtowały nam się właśnie w momencie bycia razem i wykształciły się idąc w zupełnie innych kierunkach. W czerwcu poznałam Adriana. 2 miesiące znajomości - oświadczyny. Na przyszly rok mamy zaplanowany ślub :D ja pieprzę konwenanse. Pierwszy raz jestem czegoś tak pewna :D a nie jestem typem osoby, która potrafiłaby być z kimś, mieszkać, dzielić wszystko nei wiem no ... 6, 10 lat i nie być w związku małżeńskim. Konkubinat to dla mnie ucieczka przed obowiązkiem, zobowiązaniem. Po tym, cóż wyczytałam tym bardziej! Więc zupełnie podzielam Twoje zdanie! :) ja jednak próbowałam, szalałam :P lat mam dopiero/aż 21 mój luby również. Ale do związku mamy wyjątkowo dojrzałe i niesamowicie dobre podejście. Trafił swój na swego no! Tego samego życzę i Tobie! :)
01.11.09 17:47, Wyrzeźbiona Z Czekolady // . jak kopa to ja chętnie ale za daleko jestem :D
01.11.09 17:17, endearmentt stachura, stachura... mnie dźwięczy w uszach wykonanie starego dobrego małżeńśtwa...
01.11.09 17:15, Wyrzeźbiona Z Czekolady // . i na co poszedłes w koncu? nie wiem podoba mi sie nazwa pedagogika specjalna :D bo ja tak od podstawówki do konca gimnazjum sobie myslalam, ze AWF ale porobiło mi sie cos z kolanami no i dupa ;D ale jeszcze troche czasu mi zostało :D
01.11.09 17:01, Wyrzeźbiona Z Czekolady // Nie w domu. a jeżeli już by miało coś być to raczej wątpię, że to będzie medycyna czy prawo raczej psycholoia albo pedagogika specjalna :D ale to też jest wątpliwe, bo nie wiem czy zdam maturę z mateatyki, hahah :D
01.11.09 16:47, *Pomidores los Ciagnikos widzisz :D ja wariat psychologiczny kupuję magazyn "Charaktery". W nowym numerze jest cała wielka część właśnie na ten temat =) i o tym dlaczego ludzie się nie zakochują, czemu nie wchodzą w związki małżeńskie. O tym dlaczego konkubinat jest tak modny, że zaczyna liczbami przerastać ilość małżeństw zawartych. O wolności, o samodzielnym podejmowaniu decyzji również jest :D /// wiem. Ale nie można mylić uczucia zakochania od bycia uzależnionym od XX. Bo naukowcom chodzi o to, o czym napisałam o obraz mózgu :D jest tak samo zakręcony jak w momencie, gdy spożyjesz narkotyk :P ponieważ w tym samym momencie jest wytwarzane również mnóstwo dopaminy :P no w objawy tego uzależniania to: łaknienie, obsesje, zniekształcenie obrazu rzeczywistości, utratę samokontroli i zmiany osobowości- czyż to się nie zgadza? :D
01.11.09 16:43, KiniaM // . Czasem zrobi się coś z głupoty , ą potem wylewa łzy z żalu i smutku ..........
01.11.09 16:29, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .Ja tam się wcale tak nie czuję jak sobie wypije :D nie, jeszcze nie... ja jeszcze w liceum jestem :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz