sobota, 11 grudnia 2010

19.06.09 // Aparacik się grzeje, zdjęcia śmigają czyli lecimy

Panie Boże zlituj się nade mną !:)... Jeszcze opisu do tych zdjęć nie zrobiłem a już sporo nowych czeka. Marny chyba ze mnie koronikarz bo ani czasu, ani cierpliwości do opisywania nie mam :)...

No ale "NIESTETY" ;D to lubię :PP !

Tyle tylko że ciągle robię to "w biegu" :(...

Jak Panie zapewne zauważyły przywaliłem z "grubej rury" :)))... Tym razem nie ma jakości zdjęć (zresztą z ich jakością to w ogóle bym nie przesadzał :P), jest wyłącznie ilość :)) !!!

To i tak ułamek tego co pstryknąłem :P, a i każdego z nich żal było mi nie zamieszczać :P...

Nie da się ukryć , że spodobało mi się nie tyle fotografowanie (bo do tego ani umiejętności, ani talentu nie mam), ale DOKUMENTOWANIE tego co się wokół mnie dzieje... Lubię to utrwalać na elektronicznej kliszy "hurtowo", dzięki czemu 1 zdjęcie na 100 jest ciekawe ! :P

To i tak sukces dla moich umiejętności !:DD

I wychodzi sadyzm mojego charakteru bo przecież WAS tymi fotami katuję :)... Jestem jednak WREDNY - przyznaję się !:PP

Po tym wstępie pora przejść do zdjęć.... No to lecimy !:)
.................................................................................................................................................

Po mojej posturze widać, że takich imprez nie unikam :) ... Odwiedziłem w Pszczynie festiwal "ŚLĄSKIE SMAKI", z nastawieniem na dobre śląskie jedzonko (krupnioki mi po głowie i żołądku chodziły :P), dużo dobrej muzyczki i ogólnie fajną zabawę :). Do tej pory wszystkie imprezy w pszczyńskim parku mile wspominałem...


Festiwal miał promować kuchnię śląską a głównym wydarzeniem był konkurs dla kucharzy: amatorskich i zawodowych na ślaskie gotowanie.

Ale niestety pierwsza porażka ! Z jedzonka tylko pycha ! :) loda zjadłem ale to i tak na mieście, bo w parku kolejki były takie, że z głodu bym umarł zanim bym się na regionalne specjały załapał :(...

Nawet by POPATRZEĆ na potrawy konkursowe trzeba było w kolejce odczekać... Ja popychany z każdej strony przyuważyłem na talerzach tylko czerwone raki ... Świadczyło to o tym, że poprawia się jakość wody na Śląsku (bo raki czystej wody potrzebują :), i że to impreza nie dla mnie :P.

Bo do owoców jezior jakoś przekonania nie mam :) ...

Stąd zdjęć niewiele i marne. Najwięcej przyjemności z tego wypadu miałem z podziwiania kota na dachu :PP ... Miło było popatrzeć jak skubany w poszukiwaniu przekąski się wspina !:P

No i od zawsze słabość do wąskich pszczyńskich uliczek mam ... U nas takich nie ma, a ja lubię taki klimacik :) ... I tyle o zdjęciach do pierwszego przecinka :). Pora na Zbysia Wodeckiego :P!
..................................................................................................................................................

Brrrr... Tak wypada mi zacząć bo cała ta impreza była w strugach deszczu. Nie da się ukryć , że chęci na ten koncert nie miałem żadnej... To było moje drugie spotkanie ze "Zbyniem " ;PP w Tychach. Parę lat temu grał na innej miejskiej imprezie. Chęci mi brakowało, no ale "Pszczółka Maja" zobowiązuje :P!!!

Tutaj sama młodzież i ... szatany (już wiedzą kto ;P) to klasyki dobranocek mają prawo nie znać ;P...

Tym razem jednak Sunowe Diabełki nie pomarudzą ;) bo Zbigniew Wodecki zagrał.... na festynie w mojej parafii!:D.

WARA WAM SZEJTANY :DD!

Właściwie parafia zasługuje na osobny wpis ale to może kiedyś ...

Ja jestem z tych religijnie "wątpiących", którzy nie chylą karku przed nikim, i ciągle szukają odpowiedzi ...

Mam jednak to szczęście, że należę do franciszkańskiej parafii... Patrzę tylko z boku ... Nie bywam co niedziela :) Ale bardzo to co robią szanuję!!!

Gdzieś tam na fotkach przyuważą Panie proboszcza. Młody chłop... chyba przystojny ???:) Na tym akurat się nie znam :)) I wybrał takie życie....

Mnie "średnio" obchodzi sfera religijna tych parafialnych działań. Widzę jednak ile co robią tutaj dla ludzi . Tyle się słyszy o przegięciach w tym "fachu" więc Ci jednak są normalniejsi :) ...

To był już 11 festyn. Z pikniku dla paruset osób stało się to imprezą ogólnomiejską i poza Wodeckim parę znanych osób i zespołów już tu występowało: Irena Jarocka, Krywań, itp. Nie jest to może pierwsza liga ale jak na Tychy to i tak wybitnie ;D

Jedno mnie tylko bawi :P ... chwalą się że to festyn bezalkoholowy bo nie sprzedaje się na nim piwa... ale nikt nie mówi jakie oblężenie przeżywają okoliczne piwiarnie :DD

Barmani na klęczkach powinni dziękować za tę imprezę, takie mają obroty !!! :D

Zdjęcia strasznie monotonne ale było ciemno, padał deszcz a ja miałem wygodne, w miarę suche miejce pod sceną i dlatego nie chciało mi się innych ujęć kombinować ! :P

Acha ... parafia - parafią ale "Chałupy welcome to" też były !:D...

..................................................................................................................................................


Skoro w tematyce religijnej jesteśmy to służbowo zaliczyłem nietypową jak dla mnie imprezę "SACROEXPO" 2009 w Kielcach. To chyba jedyne w Polsce targi poświęcone wyposażaniu i obsłudze instytucji religijnych i kościelnych... Z mojej branży nie wiele akurat tam było ale same targi bardzo ciekawe ! Wszystko na zdjęciach znajdziecie więc nie będę się rozpisywał :)

Jedyne co chciałem "na już" ;P, to aby me doczesne szczątki wystawili na pokaz w chłodzonej witrynce. Nowość targowa :)) MEGA FULL WYPAS !!! :D A co ! :) Chociaż po śmierci chcę trochę luksusu !:DD

Ale wyjazd na te targi był bardzo ciekawym doświadczeniem. Dużych nakładów finansowych potrzeba by wiara miała stosowną oprawę :)...

No i ulica Sienkiewicza w centrum miasta ... Już tylko dla niej warto Kielce odwiedzić :P !!!

..................................................................................................................................................

Ostatnia grupa zdjęć to tylko krótki opis drogi powrotnej... Tak to mniej więcej było ;)

Wszystkie ujęcia wykonane z tylnego fotela samochodu, niektóre przez zamknięte okno ! Stąd jakość marna.

Ot, kilka ulotnych chwil które nigdy już się nie powtórzą ...


Nareszcie dobrąłem do końca tego opisu !:) Starczy !!! :)) Ciekawe czy komuś z Was udało się dotąd dotrwać ?:D


komentarzy [12]

23.06.09 23:58, **Kirke**
ale zdjec.......................fajnie
23.06.09 23:55, KiniaM // Rozbroił mnie Twoj "ulubiony" ornat :) ... mierzyłeś ? heh
23.06.09 22:48, Pulpecja * Dudzinka // Uffffff....
Dotrwałam ..... :PPPP
22.06.09 14:21, *Misialinka* oo cholerka ile zdjęciów :p
20.06.09 19:44, *tabaque też bym posłuchała Wodeckiego na żywo. lubię ;) pozdro 20.06.09 13:59, KiniaM Uwielbiam zapach tych róż z ostatniego, kropkowego [!] zdjęcia .... U mojej babci był ogromny, stary krzew i wiosną pachniało wszędzie tymi subtelnymi pięknotkami .
20.06.09 12:47, PrettyWoman // ... Sporo się dzieje wokół Ciebie :)
19.06.09 23:41, pani_zuczek świetne fotki Wodeckiego ;p cel twojej wyprawy czyli co to jest ? ;)
19.06.09 22:25, kolorek oooooooooo widzę Sienkiewkę i NecroExpo ;)
19.06.09 22:04, KiniaM :)
19.06.09 21:42, KiniaM O rety , ta druga ulica jest miodzio ! nie dziwota , że na niej oko "zawiesiłeś" , to swoje i aparatu :P
19.06.09 20:20, KiniaM Mam sporo zdjęć przeróżnych chmur ..... one sa fascynujące, a Cumulusy [tzw. kłębiaste] są chyba najpiękniejsze i takie spektakularne ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz