sobota, 11 grudnia 2010

12.07.09 // Kiedyś musiał być "pierwszy raz" ... Nie do końca na wesoło ...

Źle trafiłem z tym wpisem, bo dzień leniwie i miło mi płynął, wesolutko w sumie było, a gdy zdjęcia wrzuciłem i za wpis się brałem jedna osoba potrafiła zepsuć wszystko ! :(

Odechciało mi się pisać... :/

Różne wady mam ale chyba trudno mi zarzucić nieżyczliwość dla ludzi? Raczej pogodnie i pozytywnie nastawiony do bliźnich jestem . Negatywne emocje rzadko i mało kto wzbudza ...

JEDEN jest tylko wyjątek. Niestety, najbliższa rodzina i pupil :(... co ręce mi wiąże by porządek z tym zrobić.

Wściekłość i nienawiść jest we mnie !!! Na razie nie mogę nic zrobić... mogę tylko zaciskać zęby, ale ...

Wiem że nadejdzie dzień ... A w tym jednym JEDYNYM przypadku ja niczego nie zapomniałem i gdy pora przyjdzie "podziękuję" ! Oj PODZIĘKUJĘ ...

Przepraszam Panie ale nie zawsze da się robić te wpisy "na wesoło"... Chwila słabości :/ ...
..................................................................................................................................................

Ale szkoda mi czasu i miejsca na to indywiduum. Pora o zdjęciach napisać.

Jak widać znowu kwiatuszki :) Cóż poradzić ? Wakacje póki co spędzam w pracy i domu, i jakoś nie ma okazji do ciekawych fotek.

Jedyne miejsce gdzie ostatnio byłem to działeczka. Wizyta ta była nieco wymuszona przez życie, bo przez 3 tygodnie odbywała się tam wymiana wodociągu i dostęp był mocno utrudniony. Trzeba się było sporo naskakać aby na nią dotrzeć :)).

Straszliwie zatem zarosło ! Zdjęcia jak wyglądało PRZED porządkami nie zrobiłem, a nawet gdybym zrobił, w życiu bym tutaj nie zamieścił :PP To był HORROR !:PP Niech wystarczy Wam zdjęcie zebranego siana :D....

Teraz działeczka wyglądu nabrała i choć pracy jeszcze sporo przynajmniej można fotki pstrykać ;P

Wkrótce remont alejki nastąpi. Jeszcze nie wiem czy puzzle, czy płyty wybrać... Dużo zależy od kosztów.

Ech ... nastrój mi zepsuli i nie klei mi się ten wpis.

Kończę zatem i wszystkim duuuuuuuuuuużo przyjemniejszych chwil życzę ! :))



komentarzy [27]

03.09.09 11:04, KiniaM // Dziękuję ..... jestem zawstydzona i ucieszona takim wyróżnieniem ... :) Dziękuję .
31.08.09 21:09, cztery-lapy Nie bądź taki skromny. Rzucenie nałogu, to wielki sukces. I z tego co słyszałam nawrót chęci sięgnięcia po papierosa może Cię zaskoczyć w najmniej oczekiwanym momencie, dlatego też nie można chyba być zbyt pewnym siebie . Bądź czujny, szkoda by było zaprzepaścić, to co już osiągnąłeś. No i mamy koniec wakacji, szkoda, uwielbiam ciepełko, słońce, zieleń. Ale oczekiwanie ma też swój urok, 10 miesięcy i znów będzie luzik. Pozdrawiam :)
30.08.09 17:46, malaemka super owocki :)))) mniam mniam
30.08.09 12:19, **Kirke** fajne zdjecia u ciebie, milej niedzieli
30.08.09 09:56, KiniaM // Proszę , tylko nie "Pani" , bo na Panią to trzeba miec wygląd i pieniądze ... :P ....... Kinia , po prostu ................ A co do pobudek, to ostatnie noce składają sie z kilkunastu pobudek , ponieważ najmłodsze me dziecię zachorowało i gorączkuje, przez co jest marudny i obolały .... Miłego dzionka.
29.08.09 19:18, cztery-lapy Acha! Gratuluję, trzymam kciuki i wspieram w walce z nałogiem nikotynowym, jako zagorzały wróg papierosów :)
29.08.09 19:16, cztery-lapy
To określenie z ust naszej wspólnej koleżanki, więc myślę, że nie przesadziłam z tym "dobrym znajomym". To faktycznie przykre, że mieliście tak mało czasu na rozmowę. Jaką miarą jednak mierzyć 13 lat niewidzenia się. Chyba nie można wyliczyć, czy i jak dało by sie to nadrobić. A czasami przecież można z kimś utrzymywać dobry kontakt bez spotykania się w realu. Współczesna technika to umożliwia. Chociaż wiadomo, my jako istoty społeczne lubimy kontakt osobisty. Myślę, że to nie ostatnie wasze spotkanie, coś wykombinujecie, jak będa dobre chęci. Pozdrawiam :)
27.08.09 17:26, cztery-lapy Dziękuję za urodzinowe życzenia od bardzo dobrego kolegi mojej ukochanej Pulpecji :) Widzę, że działeczka, to też dla Ciebie magiczne miejsce i azyl. A te brzoskwinie! Normalnie podziwu godne. Na tak małym drzewku, taaaaaakie owoce.Pozdrawiam :)
23.08.09 23:48, KiniaM //ekhm, ekhm ... pragnę zauważyć , że szanowny Pan opuścił sie znacząco we wpisach ....
24.07.09 19:34, she_ra no niby nie czarne, ale gdyby się nad tym wielce nie zastanawiać, to są jednak czarne ;)
22.07.09 20:58, *Misialinka* // uu wodociagi... pamietam jak na mojej wiosce zakladali kanalizacje-ale byl sajgon wtedy..2 lata męki :p ale teraz w kocu mamy i kanalizacje i asfalt ;p uwielbiam owoce
20.07.09 06:48, FataDiGioia Dla mnie to też wszystko jest dziwne. Nie spotkałam się jeszcze z czymś takim... to coś jak schizofrenia.. zastanawiam się, czy nie jest chory..
18.07.09 13:46, Wyrzeźbiona Z Czekolady // Nie no serio zdjęcia z imprez zgrywam u koleżanek i na pana drajwa :D
18.07.09 08:19, Iv no tylko do tych schorowanych trzeba dotrzec :) ale spoko cos sie powoli krecc zaczyna:)
17.07.09 12:48, KiniaM // Szaleję.... gotuję kompoty z malin , wiśni, porzeczek ... robię mus z moreli i kiszę ogóreczki :) Ale już od jura zasłużony urlop w górach . 16.07.09 08:17, FataDiGioia Bo Pulpi to mój Skarbek :)). Nie przejmuj się. Własnie Piotr nagle wraCA DO MNIE NA KOLANACH I chce żebym z nim zamieszkała... na szczęście nie wie, że wyjeżdżam za tydzień.... bo nie poradziłabym sobie z tym..
15.07.09 13:27, Wyrzeźbiona Z Czekolady // No niestety nie da rady, bo mam kompa na awaryjnym i nie mogę zrzucać zdjęć :P
15.07.09 13:26, Iv juz jest zdecydowanie coraz lepiej :)
15.07.09 11:33, kolorek pozytywną energię i tak rozdajesz :"P ale jak ktoś prosi nie wypada odmówić ;)
13.07.09 11:24, **Tosia** ja sie balam w sumie ze beda tylko nowe piosenki spiewac ale zrobili fajny show:D starocie przeplatali z nowymi kawalkami:D Skiba jak zawsze lecial z wierszykami ogolnie fajnie bylo i 2 razy bisowac musieli:D
13.07.09 11:18, Wyrzeźbiona Z Czekolady // Nie :D Bo ja na nie patrzeć nie mogę... są tak sweetaśne, że aż mi się rzygać chce :D
13.07.09 09:20, Iv w jakim Twoim wieku, mlody chlopak jestes ;) a ja chce pracowac tylko klientow malo :(
13.07.09 06:48, FataDiGioia Nic nie szkodzi. Jestem ostatnio rozdrażniona. To co mnie spotkalo nie było miłe, a na dodatek Piotr zadręcza mnie telefonami, że chce wrócić. To jak dejavu :((
12.07.09 23:45, kolorek ja wcale nie mowie, ze za granica jest raj... ;) ale nie dziwię się koledze :) oddaj troche nerwów mi bo ja i tak ciągle zdenerwowana więc troche więcej nerwów mi nie zaszkodzi
12.07.09 23:16, Maduixa // pysznie wygladaja te brzoskwy uwielbiam!!! a fotki z Tour de France dodam, ale nie sa porazajace...
12.07.09 23:08, she_ra Nie widziałam nigdy czarnych malw... podobają mi się. Też mam dziś kiepski nastrój. Wiesz, naprawdę fajne te malwy.
12.07.09 20:45, **Tosia**
mniammmm te brzoskwinie mniammmm :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz