sobota, 11 grudnia 2010

30.12.09 // Truskawkowego Nowego Roku !!!

Ech... łza się w oku kręci... Pierwszy kalendarzowy rok mej obecności na Sunie dobiega końca. Kończy go ten mizerny, "okrągły" 25 wpis...

Zapewne mogło być lepiej, śmieszniej, ciekawiej... Mogło być więcej sensownej treści i mniej fotograficznej "mizerii".

Mogło ...

Ale tak to proszę Szanownych Pań mi po prostu wyszło !:) Szat przecież drzeć nie będę i klawiaturki nie rozbiję:)
Tymi palcyma tylko tyle potrafiłem.

Ja cieszę się z tego, że z różnym efektem - ale ciągle tutaj jestem i nawet mnie czasami tolerują :D! To już mój wielki sukces ;P

I za to Wszystkim Paniom dziękuję :) !!!

Bo na początku myślałem, że szybciutko zakończy się moja przygoda z Sunsilkiem :)...

Ale ciągle jeszcze kurcze jestem !;D

Wszystkim Wam życzę zatem, aby nadchodzący Nowy Rok był ŚWIEŻY - gdy ogarnie znudzenie, SŁODKI - gdy dopadnie smutek, TWARDY - gdy będziecie chciały/ eli się wykazać ;) i SOCZYSTY - gdy z podniecenia usta zapragną pić !

Trójsłowem ... NIECH BĘDZIE TRUSKAWKOWO ! :D

###########################################################################

2010.01.01 - dopisek na lepszy początek roku :)

UWAGA MIŁE MOJE PANIE !:) Na stronie mojej ukochanej Stacji Katowice ogłosiliśmy malutki konkurs dla miłośników fotografii. Tych chyba na Sunie nie brakuje ?:)

Wystarczy przysłać zdjęcie aby wziąć udział w losowaniu 4 fajnych kalendarzy ! Kalendarze naprawdę fajowe - zapewniam, bo ja je szczęśliwcom będę rozsyłał ! ;)

Więcej informacji:

http://stacjakatowice.info/aktualnosci/?action=article_show&idArticle=773

Macie czas tylko do 10 stycznia ! ZAPRASZAM :))


komentarzy [19]

23.01.10 15:57, KiniaM // . Prawie nie do uwierzenia ale prezent dotarł do mnie już wczoraj ... lol .... w jeden dzień ) Dziękuję bardzo . Jest słodki ..... i już zawisł na ścianie przy moim komputerku :)
21.01.10 13:24, **Kirke** co tam u kolegi słychac?
19.01.10 23:47, *tabaque // Mamy 2010 :) A gdzie wpisik ? Chcę truskawkę!!!!! 19.01.10 19:49, Maduixa // a ja oczywiscie mam spozniony zaplon
taka ze mnie truskawa
19.01.10 19:38, KiniaM // Priv. Dziękuję . Ale mi zrobiłeś niespodziankę :D
04.01.10 17:14, *Misialinka* // nie mam ładnych zdjęć więc chyba nie załapię się na konkurs ;p
04.01.10 12:52, *Pomidores los Ciagnikos więc nie znikaj! :D tylko badź tu :D ciekawy konkurs! :P a ja nie wiedziałam, że Ty aktywnie radyju działasz hoh o:> mój luby też lubi tę robotę. Ale on w radiu studenckim w Krakowie działa ;P pozdrawiam :)
03.01.10 23:52, KiniaM // Och , truskwie ..... Dziękuję i wzajemnie - niech będzie truskawkowo :)
02.01.10 22:36, cztery-lapy No proszę i za sprawą Twojego wpisu Nowy Rok zapachniał czerwcem. O czymże więcej można marzyć, jak nie o zapowiedzi wakacji i sezonu na truskawki. W szampańsko truskawkowym nastroju życzę Ci samych owocowo pachnących dni i owocnego pobytu w sunsilkowie :* A kalendarza na nowy rok nie posiadam, ale nie wiem, czy znajdę czas na konkurs.
01.01.10 18:25, Lilinka Hehe :) Nic się nie stało. Ja pewnie też niebawem będę tu rzadziej zaglądać, ale nie z racji, że nie chcę, czy że mi się znudziło. O nie nie! Sesja się zbliża wielkimi krokami, no i trzeba zabrać się za siebie, a nie siedzieć non stop to na sunsilku, to na fb. A w tym ostatnio dobra jestem ;) Pozdrawiam ciepło i pozytywnych wrażeń w Nowym Roku! :)
01.01.10 17:48, kolorek obyś tu był z Nami jak najdłużej :) bo naprawdę miło CIę czytać :)) Szcześliwego 2010 :) a czy mój wpis pozytywny? częściowo
01.01.10 14:29, **Kirke** zycze nastepnych 25 i wiecej wpisów, przesyłam takze zyczenia noworoczne, zostawiajac plusika
01.01.10 12:30, Wyrzeźbiona Z Czekolady // . No ja też mam taki niewielki, znaczy babcia ma :D
01.01.10 00:58, pani_zuczek no raźnie i milej :) dobra lece na goracy film ;p 01.01.10 00:46, 4maleeena Wybacz, nie mogę się przyzwyczaić, że jest jeszcze jakiś mężczyzna w tym babskim śmietniku :) Najlepszego! :)
01.01.10 00:46, pani_zuczek uwielbiam trrrruuuuuuskawki :D Szczęsliwego :)
31.12.09 22:23, **Kirke** dawaj te truskawki!! pozdrawiam
31.12.09 18:26, *Pomidores los Ciagnikos ależ bym się najadłaaa truskawek ochhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D ja myślałam, że od nas odszedłeś z sunsilkowa, stąd słowa w moim wpisie!Och wybacz! Od następnego się poprawię! :) mój sylwester, to impreza we dwoje z narzeczonym i 40 świeczek :P szampan, wino, ciasteczka i lody :P :D szczęsliwego!!!!:D
31.12.09 12:46, FataDiGioia Jesteś Kochany Maślaczku :*. Tobie też życzę szczęśliwego Nowego Roku, dużo szczęścia i spełnienia w życiu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz