sobota, 11 grudnia 2010

21.03.10 // A więc wiosna ! :))

Na początek urzędowa uwaga dotycząca tytułu tego wpisu: proszę pamiętać, że nigdy nie zaczynamy zdania od "a więc" ! ;P Żeby się jakiś Miodek, czy inny dżemik nie czepiał ;D ...

A teraz pora na miłe wieści :)

Obiecywałem, że szybciej się pojawię i słowa dotrzymuję :P

Hm ... tylko czy to oby na pewno było miłe ?:P

No ale jakże tutaj nie zawitać, skoro i w astrologii, i w kalendarzu nadeszła wiosna !:)

I choć kilka Pań miało ostatnio sporo wątpliwości ;), dzisiaj zamieszczam DOWODY, że wiosna już przyszła naprawdę :)!

Oto fotki zrobione przeze mnie dzisiaj przed południem. Na mojej działeczce trawa jeszcze szara i brzydka, ale zakwitły pierwsze kwiatki ! :) Są już pąki na drzewach, przebijają się liście żonkili i tulipanów. U sąsiada widziałem przebiśniegi a na paru działeczkach także inne kwitnące kolorowe cuda... :)

Zatem nie ma dyskusji drogie Panie i żadnych wątpliwości: MAMY WIOSNĘ :D !!!

Taki drobiazg ale jakoś radośniej człowiekowi na duszy ... Co nie ?:)

Foty niestety marne bo komórkowe - nie spodziewałem się takich cudów i nie zabrałem ze sobą aparatu.

Ale i tak warto było pojechać ! :)

Cieszmy się zatem wiosną Miłe Panie! :)

komentarzy [5]

22.03.10 13:42, FataDiGioia Wiosna wiosna wiosna ;-)
22.03.10 13:41, FataDiGioia Koleżka nie tylko zatruwał mi życie. Śledził mnie etc. Dlatego zeznawałam na Policji i dziwnym traem sprawa trafiła do Sądu, chociaż byłam pewna, że to olej ;/
22.03.10 00:11, *tabaque tak, to molo w Sopocie :) ja tam czuję wiosnę, w sercu na pewno :) więc życzę by to niedogadywanie się minęło i było sielankowo.. może to przyjdzie, oby nie za późno, czasem trzeba ustąpić, pójść na jakiś kompromis... warto nim będzie za późno.... pozdrawiam
21.03.10 21:55, pani_zuczek jak zrobie sobie jakies nowe ładne to wstawie ;p 21.03.10 21:09, Wyrzeźbiona Z Czekolady // Nie ma, bo nawet nie miałam kiedy zrobić :D aparat rozładowany a nikomu się nie chce naładować :D tak płucko zdrowe tylko kaszelek jeszcze został :D ja już nigdy nie zacznę zdania od 'a więc', bo jak kiedyś mi za to jedyneczka do dzienniczka wpadła tak mi się już odechciało :D no w końcu ta wiosna, tak cieplutko :) można się w końcu w skórę wcisnąć a nie te ciężkie kurtki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz