sobota, 11 grudnia 2010

29.05.09 // czereśnia i Czereśniak ! ;D

Tytuł mówi wszystko ?:) Nie ma co tutaj chyba komentować ? :P ...

Dla porządku tylko powiem, że na 1 zdjęciu widzą Panie moje pierwsze działkowe "plony"... MNIAM ! :P Nie dość że pychotka to jeszcze w kieszeni zostało ;)) ... W dniu gdy zrobiłem komóreczką to zdjęcie, na targu o wiele MARNIEJSZE (bo te tutaj to ślicznochy !:)) widziałem po 20 zł. za kilogram. A ja całe 3 drzewa mam !!!:D

Z plonów jeszcze truskawki i poziomki były ale na zdjęcie się nie załapały, bo szybciej w brzuchu skończyły :). A już wkrótce mój debeściak... AGREST będzie ! ROZKOSZ dla mego podniebienia !!!:PP

Czereśniaka Wam dorzuciłem, bo to jeszcze gorące, hm ... "urzędowe" zdjęcie :P. Takiego koszmara będę miał w dowodzie osobistym ! Taaaaaaaaaaak ! Nie pomyłka! 18 lat dawno mi już poszło w las, ale właśnie z racji wieku pamięć już nie ta :)... Mi się zapomniało, gdzie dowodzik się podziało :). Zgubiłem ...

Prawdę mówiąc ta plastikowa "smycz" do szczęścia mi niepotrzebna, zupełnie nie odczuwam jej braku :).

Jednak żyć muszę jeszcze wśród urzędasów i policjantów ... A oni tego do szczęścia potrzebują :PP No to ich uszczęśliwiam i wyrabiam :D!

Zdjęcie takie "pojechane" :)), bo tradycyjnie... zapomniałem, że do dowodu musi być !:P
Zrobione w ostatniej chwili, kompletnie bez przygotowania :) ... CAŁY JA :DD!

Sytuację uratowała zaprzyjaźniona Pani fotograf z ul. Dębowej w Katowicach.

Pozdrawiam Ją cieplutko (choć tutaj na pewno nie zagląda) i POLECAM Jej usługi bo to fachura jakich mało ! Gdyby nie Ona na zdjęciu byłby chyba Arbuzak a nie Czereśniak ! :D

Pozdrawiam wszystkich cieplutko !:P

komentarzy [22]

03.06.09 21:29, Iv ekstra i tak wielkie dzieki :)
01.06.09 09:17, *Misialinka* ja juz mam truskawski ale nie mam jeszcze czeresni,bo mam te pozniejsze..Czekam tez na maliny,agrest,brzoskwinie oraz jablka ;D
01.06.09 08:56, KiniaM O kurka, właśnie odczułam boleśnie jak brakuje mi mojego wiejskiego domku, sadu, działki z warzywami, zieleni, ciszy, stawu , SPACERÓW W ŚWIĘTYM SPOKOJU ..... agrestu też ..... W stolicy czereśnie po 30 złotych ... grrrrrrrrrrrrrr .... truskawki po 4 zł . ................ grrrrrrrrrrrrrrrr .............. Gdzie te czasy , gdy wszystko miałam pod nosem, na grządkach i drzewach ...... A zdjęcie debeściarskie !
01.06.09 00:43, pani_zuczek no wisniowy kompocik jest pyszny :)
31.05.09 21:37, FataDiGioia Napisałam o swoich koleżankach (najbliższych), a nie całym kole :P
31.05.09 19:29, KiniaM Szczęśliwa , bo niewiele osób to cudeńko posiada :) To Tybetański grzybek .
31.05.09 17:46, Iv a ja wczoraj i dzis pstrykalam i biegalam za kulawymi efekty na moim MR-AU blogu :) z dzisiaj fotki wrzuce wierczorkiem :P
31.05.09 17:30, Wyrzeźbiona Z Czekolady // Krzyż noszę tylko i wyłącznie dla ozdoby, bo bardzo mi się podobają krzyże. a ogólnie to jestem wyznania Motóra :D a spojrzenie takie, bo strasznie mi słońce świeciło w oczy, he he :D :)
31.05.09 16:25, **Kirke** smacznego, ja zaraz jade po corke na dworzec
31.05.09 16:14, **Kirke** nie piszesz glupot ale w sposob zartobliwy i ciekawy a takie wpisy chetnie sie czyta, udanego popoludnia
31.05.09 16:12, **Kirke**jak mija weekend?
31.05.09 16:06, **Kirke** nic nie wygralam tym razem, moze za miesiac sie uda, udanej niedzieli
31.05.09 16:05, **Kirke** w sposob zabawny piszesz
31.05.09 15:25, pani_zuczek szczerze to nie wiem bo kompociku nie gotujem jem wszystko prosto z drzewa :D tzn to co zostawia mi szpaki i harendziarze ;p
31.05.09 14:48, *tabaque I baaaaaaaaaardzo dobrze:) Pozdrawiammmmm
30.05.09 16:46, FataDiGioia Ja osobiście wolę truskawki i maliny ;))). Groźna fotka ;)
30.05.09 15:02, *Pomidores los Ciagnikos
ależ groźne zdjęciee :>
30.05.09 12:42, pani_zuczek ja drzew czeresni to mam chyba z 20 ;p i do tego w prezencie harendziarzy :D
30.05.09 00:12, *tabaque Eeeetam zaraz Czereśniak ;p
30.05.09 00:10, **Kirke** wiesz co lubie czytac twoje wpisy, bo zawsze poprawiaja mi nastroj 29.05.09 19:52,
KiniaM ... ... mam rozumieć , że czereśniak to wielbiciel czereśni ? :) ? :P 29.05.09 19:50, Maduixa // to jak to ? Maslak czy Czeresniak? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz