sobota, 11 grudnia 2010

03.09.09 // Bójcie się !!! :)) Wakacje skończone, zdjęcia porobione ... będzie co tutaj zamieszczać! ;P

Witam Wszystkie Panie ! :) Wakacje sprzyjają leniuchowaniu, a jam człek ułomny więc tej słabości także uległem :)...

Zaniedbałem Suna, oj zaniedbałem ... Ale już ku Waszej rozpaczy wracam !!!:)

Sporo się działo od poprzedniego wpisu... Od czego zacząć ? :)

Bezapelacyjnie najważniejszym wydarzeniem końca wakacji było moje pierwsze od 13 ?( popraw mnie proszę, jeśli się mylę) lat spotkanie z Dudzinką Pulpi !:)). Dziwne i zakręcone jak to tylko między nami ;P... I niestety króciuśkie :(... parę minut zaledwie !

W zupełnej "konspiracji" przed światem ... Z przyczyn o których wolę nie pisać, nikt z przy tym obecnych nawet nie wiedział co się wydarzyło ...

Dziwnie uczucie... mieszanina wzruszenia, strachu, niepewności, łez (maskowałem :) i ogromnej radości :)) ...
Ale w jedno możecie mi wierzyć ! Tyle lata a Szczura nadal taka sama !:D

Tylko niedosyt mam i żal do siebie, że tak się to wszystko odbyło... Takie spotkanie po latach wymaga jednak huczniejszej oprawy !:)

Mam zatem nadzieję, że dane mi jeszcze będzie lepiej Ją ugościć ? I że pozwoli abym Pana "Misia" bliżej zapoznał ze świeżutką produkcją naszego tyskiego browaru ?:PP...

No chyba, że Jej się pytać nie będziemy ?;P

Stanowczo za mało czasu mieliśmy !!!;D

A tak poza tym zaliczyłem krótki urlop z wycieczką objazdową. Kilka dni w Brodnicy u Rodzinki, a potem krótka wizyta w Gdańsku na "Jarmarku Dominikańskim".

Sporo było do oglądania - niech Wam wystarczy że zrobiłem ok. 500 zdjęć i większość zamierzam pomalutku tutaj zamieszczać !!! :))

Trochę to potrwa ale po tym wszystkim zbrzydnę Wam do końca !;DD

I jeszcze doliczyć muszę parę imprez weekendowych które uczciwie "obstrykałem" :))...

Bójcie się zatem !!! :) Duuuuużo się tutaj będzie zamieszczało :P!

Na początek parę fotek z "OPERACJI POŁUDNIE" w Bielsku Białej. To kilkudniowy zlot fanów militariów, którego kulminacją jest parada pojazdów ulicami przez centrum Bielska. W tym roku cudem zdążyłem ! Dojechałem 1,5 godz po planowanym terminie rozpoczęcia, ale gdy dobiegłem do krawężnika ulicy dopiero ruszali !:)

I tak kara musiała być, bo gdy przejeżdżały najcięższe wozy... padły mi w aparacie bateryjki :(. No i zanim biegusiem wymieniłem daleko mi cholera odjechały ...

Ale coś tam jednak wyszło :)!

Żeby tak ponuro i groźnie tutaj nie było, obejrzałem jeszcze pomnik Reksia. Pucowali i "dokręcali śrubki" przy nim strasznie, bo na drugi dzień miało być oficjalne odsłonięcie :)
Zatem specjalnie dla Państwa i tylko na Sunie !!... Reksio nieoficjalny !:D

A wracając do domu jakoś mi się nie spieszyło :)... Zaliczyłem jeszcze kokurs skoków narciarskich na igielicie w Szczyrku i piwo z kiełbaską w Wiśle :) Jednym słowem udana wycieczka :P

komentarzy [7]

06.09.09 16:42, cztery-lapy Łał, a cóż to za desant. Mam nadzieję, że akcja pokojowa? :) Maślak Maślakiem, ale jak właściwie masz na imię? Czy wolisz żebym Cie tytułowała per Maślaku szanowny? Na mnie wołają w skrócie Łapa. Te cztery łapy to od mojego psa Demi, bo pierwotnie blog miał byc jej, dla niej, o niej. Tak naprawdę jestem Beata. A jeśli chodzi o Twój wpis u mnie, że jesteś OPTYMISTĄ, to trzymam Cie za słowo. Pamiętaj!
04.09.09 22:23, pani_zuczek fajni apacze :D
04.09.09 08:52, KiniaM // Jejku, słyszałam o Tym pomniku .... Reksiulek kochany :) 03.09.09 23:54, *Misialinka*// tez sobie takiego Reksia sprawie ;)):p
03.09.09 21:37, KiniaM Chyba tylko amfibi jeszcze brak ? ... :D
03.09.09 21:24, KiniaM // Lol , ależ wojskowa parada oldmobili .... :) Gratka dla każdego faceta :)
03.09.09 21:17, pani_zuczek super foty :D gdzie to było? pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz