sobota, 11 grudnia 2010

14.02.10 // Jeszcze nie umarłem ;D!

2010.03.14

Pochowałyście mnie już miłe moje Panie ?;P

Tiaaaaa ...:) Już widzę Sunowych Pań delikatne rączki jak szybciutko ubijają zmarzniętą ziemię na mej ciemnej mogile, bym przypadkiem nie wylazł i nie pisał! :PP Trochę za wcześnie :D ...

Taka ze mnie cholera, że jednak tu wracam! :P

Ale na poważnie. Nie sądziłem, że przydarzy mi się aż tak długa przerwa. Wiele rzeczy się na to złożyło... Jakoś ten rok mimo wielkich nadziei - na razie układa mi się okropnie :((. Zniechęcony jestem coraz bardziej do WSZYSTKIEGO! Bratnia Dusza Pani Dudzinki też ma dosyć moich humorów... Jednym słowem ogarnęła mnie APATIA i MARAZM ... Ups! To były dwa słowa :P
Nie będę się jednak usprawiedliwiał - lenistwo też miało wpływ na moje milczenie.

Chociaż ... hm ... lenistwo jest chyba skutkiem ubocznym apatii ? Czuję się zatem z milczenia rozgrzeszony ;D!

Poza tym z częścią Pań mam skromne ale miłe :) kontakty w innych miejscach otchłani internetu... Na Naszej Klasie i Facebooku SUNSILK RZĄDZI !!! :P


A co u mnie ? Szaro .... to chyba właściwie określenie. Nijako czas leci przez co dalej foty z wakacji wrzucam :) Ale już blisko ich końca :PP

Wieści przyjemne są takie, że wczoraj stuknął roczek odkąd rzuciłem palenie! :P To jedna z nielicznych rzeczy która mi się udała :) Choć ostatnio w złości zaczynam się zastanawiać, czy było warto ... Nie ciągnie mnie do palenia ale tkwi we mnie silna potrzeba zrobienia czegoś głupiego. Muszę odreagować :P

Inną przyjemnością jest, że na dniach stuknie kolejny przyjemny roczek! Tak miłe moje Panie - wkrótce minie rok jak zostałem do SUNA przymuszony ! :P I tak męczę się z nim, męczę ;DD...

Pora coś o fotach napisać. Tym razem zamieściłem wakacyjne fotki z Gdańska. Pierwszy raz byłem w tym mieście. Pretekstem był Jarmark Dominikański na który wybierałem się od wielu lat.

Natłok wrażeń i wydarzeń był ogromny, tak, że trudno teraz jakoś to poukładać i opisać. Tyle się działo ... Miałem właściwie jeden dzień na "zaliczenie" całego Trójmiasta!

Siłą rzeczy, bardzo ograniczony czas sprawił, że nie udało mi się wszystkich planów zrealizować. Najbardziej "chory" jestem na Westerplatte ... :) Byłem parę kilometrów od niego, no ale się nie udało :(

Dlatego zamierzam tam wrócić! :)

Żeby zaspokoić swą chorą ciekawość tylko na zwiedzanie Gdańska potrzebowałbym z tydzień :D ...

Wkrótce (tym razem naprawdę WKRÓTCE :P) ostatnia porcja zdjęć z wakacji: SOPOT i GDYNIA jeszcze zostały.

Będzie się u mnie działo !:D

komentarzy [19]

17.03.10 23:52, *Pomidores los Ciagnikos jak nie widać, jak widać :P
17.03.10 13:35, FataDiGioia W kalendarzu ha ha.. Staram się nie patrzeć na kalendarz :)))
15.03.10 21:52, Lilinka // ... No ja nie wiem skąd ten brzusio... ;) Również pozdrawiam!
15.03.10 21:43, kolorek niestety nie ma tak łątwo słoneczko nie nadchodzi a nam się nic nie chce :)
15.03.10 21:36, Maduixa // bardzo lubie Gdansk bylam tam tyle razy, ale za kazdym razem odkrywam cos nowego i nowe wspomnienia. Ostatnio bylismy odrazu po slubie ze znajomymi Hiszpanami. Spalismy w Radissonie na samym rynku. A na Jarmarku zawsze sa moi znajomi, maja kramik:)
15.03.10 21:24, Wyrzeźbiona Z Czekolady // jak zrobię to będzie :D a, że nie lubie sobie sama zdjęć robić to może nie być :D
15.03.10 20:28, kolorek taki chyba okres czasu :) misie się jeszcze nie wybudziły z zimowego snu ;)
15.03.10 19:05, kolorek optymizmy to moze i nie bo jest kiepsko ale jakoś daję sobie radę :) tylko zebrać się nie mogę do niczego
15.03.10 14:07, FataDiGioia Ciekawe gdzie masz tą wiosnę?? U mnie kupa śniegu :D 15.03.10 14:07, FataDiGioia Ciekawe gdzie masz tą wiosnę?? U mnie kupa śniegu :D 14.03.10 23:40, *tabaque a skąd ta apatia się bierze? u mnie wiąże się z brakiem wiosny..:( Tą mogiłę to nieźle wymyśliłeś ! Wyobraźnia że ho ho ! :) gratulacje roku bez paierosów ! rzucanie jest trudne, tak mnienam, bo nie palę, z moich obserwacji to wynika! Chyba muszę na FB poszperać lepiej :D Dziękuje za komplement apropo fryzury mej :D pozdrawiam
14.03.10 21:01, Wyrzeźbiona Z Czekolady // No ja tam nie wiem, bo nie jestem facetem, a jak już to robię to nieumyślnie :D
14.03.10 20:56, Wyrzeźbiona Z Czekolady // eeee tam lenistwo, powiedziałeś, że wyślesz to wyślesz (pewnie) :P
14.03.10 20:44, kolorek zmian? jakich zmian?
14.03.10 20:42, Wyrzeźbiona Z Czekolady // Nie no spoko przecież ja wszystko rozumiem :) Brak czasu i te sprawy :D
14.03.10 20:06, Wyrzeźbiona Z Czekolady // Więc wychodzi na to, że nie jestem taka zła skoro mnie wzięło :D dobra, dobra.... mi się nie śpieszy, poczekam :)
07.03.10 21:49, kolorek ile zdjęć :))) a gdzie wpis?
24.02.10 14:52, *tabaque o GDAŃSK ;) ile fot. napisz coś:) pozdrawiam..
23.02.10 23:59, pani_zuczek
ile tego :) ładne a co to za miasto ? pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz