sobota, 11 grudnia 2010

03.07.09 // To co że trzynasty wpis ?! Odczaruję ! :PP O przyjemnej dla mnie rocznicy będzie :P!

Tak sobie myślę ...

Hm ... ;))

Może sobie pan premier z uśmiechem żartować i chwalić się, że u nas już prawie Irlandia i nic złego wokół się nie dzieje ... ?


Może pan prezydent się chwalić, jak to się troszczy o nasze bezpieczeństwo, bo nieba "strzec" nam będzie garść rakiet wątpliwie uzbrojonych ?


Mogą posłowie się chwalić, jak to się troszczą o moje zdrowie bym zbytnio się nie obżerał oglądając kulinarne programy? Dla urody mego brzucha Makłowicza chcą rozstrzelać !:)


Chociaż winni ze wstydu się kryć, oni wszyscy się tym chwalą ??! ...


To i ja się Paniom pochwalę!!! Bo w przeciwieństwie do tej bandy ja chyba naprawdę mam czym !:PP

Dokładnie 16 tygodni temu wypaliłem ostatniego papierosa !!! "Okrągła" rocznica 112 dni dzisiaj mija od ostatniego dymka :D...

A paliłem dobre 15 lat !!!

Długo do tej decyzji dojrzewałem ale gdy zdecydowałem ... skończyło się to dla mnie radykalnie !:)

Dużo pomogło wsparcie Kogoś kto "duchowo" przy mnie był ... On juz wie :)

Ech ... ale szybko zleciało :P... I prawie bezboleśnie :)... Pierwszy tydzień wymagał odrobiny charakteru, a potem poszło z górki ;)...

A teraz pełną piersią oddychać mogę zdrowym :P śląskim powietrzem... I wkurzać się na palaczy :PP że mi atmosferę zatruwają ! :P Cholerne "kopciuchy" ;DD ...

Głupi ten mój dzisiejszy wpis ale chyba w każdym drzemie czasem potrzeba chwalipięctwa ?:PP

................................................................................................................................................................


Wakacje to okres głupich pomysłów :) zatem kolejny taki narodził się i tutaj :) ...

Otóż plan został uknuty jak Panie i SUNOWY ŚWIAT wakacyjnie "rozkręcić" :PP ...

Zachęcam zatem BAAAAAAAARDZO do odwiedzenia bloga Dudzinki Pulpi !!!

Jest tam ogłoszony konkurs wakacyjny który winien się Paniom spodobać !
I drobne suweniry na zwycięzców czekają :)

Informuję o tym tutaj, gdyż jako wybitny i wytrawny znawca artystycznej fotografi :DD (w końcu aparat mam ;PP) do jury się załapałem ...

I tak nie mam nic do gadania :PP ale przynajmniej jest okazja mnie korumpować ;DD!

Pora zatem zdjątka słać do Pulpi miłe Panie !!! :D

PSTRYK !:) PSTRYK !:)

komentarzy [9]

11.07.09 23:04, Maduixa // wyprzedaze zaleza od marki, czasem jest to tylko 10%, czasem az 70% ostatnio sporo kupilam, ale wszystko po bardzo korzystnych cenach. Zaszalalam z klapkami Versace ale jak na te marke cena 98 euro to mysle ze calkiem calkiem przystepna. A co do Tour de France to nie przypuszczalam ze przejada tak szybko, smigneli przed nosem w sekunde. W sumie z calego eventu mam jedynie 18 zdjec, a ze bylo pochmurno wiec calosc nie wyglada jakos pociagajaco na zdjeciu, ale generalnie fajne doswiadczenie. Moj pierwszy Tour de France w zyciu:)))
11.07.09 13:53, FataDiGioia Dzięki, ale nie porównuj proszę mojego życia do telenoweli. Wcale mnie to nie śmieszy. Każdy ma jakieś przezycia. Ja mam swoje. Wcale to nie jest śmieszne dowiedzieć się czegoś takiego o facecie, z którym się było.
11.07.09 13:25, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .Nie, będzie zdjęcia... jak ja nienawidzę różu! :/ :D
11.07.09 09:36, *Misialinka* //nie wiedzialam ze moge przypominac faceta jak mam okulary na nosie..chyba przestane je nosic... :)
11.07.09 07:25, Iv uuu a czemu zdrowko ? co sie dzieje ? ja dzs moze cos skrobne :P bo w chudowie na zamku dzis jest zlot pojazdow militarnych :) pozdrawiam
10.07.09 23:50, she_ra ha no oby oby, trzymam Cię za słowo, że dobrze będzie ;) ja też już idę spaciu, i dzięki za słowo otuchy pomaturalnej ;) branoc :)
10.07.09 23:19, she_ra nie wiem czemu, ale zawsze jak to mówię to przekręcę i wychodzi, że "mientkim trzeba być a nie twardym!" ;| a matura maturą, jak dostanę indeks skąd chciałabym dostać to wtedy dopiero powiem, że matura dobrze zdana ;] 10.07.09 22:45, she_ra gratuluję tych 16 tygodni. W moim życiu też ostatnio minęło 16 tygodni od czegoś, ale to mi tak bezboleśnie nie poszło. I nie obyło się bez fajek ;)
04.07.09 00:39, Pulpecja * Dudzinka // :) Gratulacje :))) No i gratuluję tak szybkiego awansu z pstrykacza fot do jury konkursu foto :DDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz