sobota, 11 grudnia 2010

23.04.09 // Nie masz nastroju gdy lecą latka to popatrz sobie na zdjęcia kwiatka :) Boziu ... alem wykombinował ! :))

Zgadam się z ostatnim komentarzem do poprzedniego wpisu ... jak był tak się zmył !!! Pasem zdało by się dziada lać i w ryło z kolanka :PP Zanim jednak do takich rękoczynów tutaj dojdzie z jakiejś nerwowej ręki czy nóżki, może parę słów o powodach mojej nieobecności ...

Powody są prozaiczne wręcz i normalnemu człowiekowi trudno w nie uwierzyć, a mi prawdę mówiąc coraz trudniej się tłumaczyć :( ... Jak to mówią z rodziną dobrze wychodzi się tylko na zdjęciu ... Niestety, tak się składa, że dzielę pokój z moim staruszkiem ... a on z wrogością odnosi się do wszelkich przejawów mojej internetowej aktywności. Z sobie tylko wiadomych powodów robi wszystko aby mi to moje "wirualne życie" nie tylko utrudnić ale wręcz uniemożliwić. Fobię jakąś ma na tym tle ! Jest w tym względzie hm ... niereformowalny :PP!

Póki co, nie mam wielkiej możliwości tego zmienić... PRZECZEKAĆ TO MUSZĘ !!!

Ot i całe wyjaśnienie mojego milczenia i rzadkiej tutaj obecności :( Głupie co nie ? :( ...
Proszę wybaczyć i uwierzyć że naprawdę jest mi bardzo przykro :/... Wyśmienicie się bowiem czuję w tym Doborowym Towarzystwie !!! :DD

Mam nadzieję że ostatni raz wpisuję tutaj coś "na poważnie" : P!

A teraz pora Państwu przybliżyć co się u mnie działo. Sporo tego bo dawno mnie tu nie było :PP

Najpierw urodziny ... Hm ... Nie da się ukryć, że ukończenie 3 dych (cholera JUŻ !:) z malutkim (NA SZCZĘŚCIE ! :) haczykiem optymistycznie do życia nie nastraja :)... BARDZO JEDNAK DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA ŻYCZENIA :DD !!! Zaskoczyło mnie kompletnie ile ich było :P ... Ale było to bardzo miłe zaskoczenie :PP Niegodzien ja tego, oj niegodzien :P ...

Spóźnione te moje podziękowania ale szczere !

Same urodzinki lepiej pominę milczeniem . Upłynęły one w bardzo nieprzyjemnej rodzinnej atmosferze, i właśnie od nich zaczęła się moja absencja tutaj ...

Pierwszy miły akcencik z nimi związany to prezencik od Jednej takiej tu często obecnej :)... Powiem tak: nie wiedziałem czego się po Niej spodziewać, różne domysły miałem :) ... ale to co otrzymałem zaskoczeniem było bardzo miłym i zupełnym ! :) I niech Wam tyle wystarczy :PP ...

Aby się odwdzięczyć za prezencik, przetestowałem na laleczce VOODOO z Jej obliczem zestaw szpilek i gwoździ :PP ...

Hm ... chyba jest odrobina prawdy w horoskopach, że Barany (zodiakalne oczywiście, a coś cie myśleli :) bywają mściwe ? :))

Później były święta, ale cóż można o nich powiedzieć poza tym, że tylko brzuch i głowa bardziej niż zwykle bolały ... PO ŚWIĘTACH ;))... Było hm... tradycyjnie "po polsku" :) ...

Inne fajne wiadomości są takie, że kompletnie przegapiłem nadejście wiosny !!! Serio !!! W niedzielę mnie olśniło jak spojrzałem na drzewa przed blokiem :PP Za dużo chyba ostatnio w ziemię patrzyłem zamiast w niebo ! :) A te kolory... zapachy ... Ech... Oszaleć można z zachwytu :)!!!

Urządziłem sobie od razu wycieczkę na moją skromną działeczkę... Pierwszą po zimie !

Prawdę mówiąc wyprawa ta uratowała mi ten blogowy wpis ... bo kompletnie żadnych zdjęć nie miałem ! :P A tak pooglądacie sobie dzisiaj kwiatuszki :D... Zdjęcia niestety marnej jakości bo wyłącznie komórką robione. Ucięło mi się dojście do aparatu, a nie dorobiłem się jeszcze cyfrówki.

Poza tym, chyba nie oczekujecie od takiego staruszka artystycznego zdjęciowego szaleństwa ? :)

Wzrok i ręka już nie te :PP...

Ostatni news na dzisiaj ... Na deser go sobie zostawiłem :)... Kaczka na wolności :)!!! Objęła Ją szpitalna amnestia i przed świętami z powrotem w domu zawitała :PP! Ucieszył mnie ten fakt ogromnie !:)) Co nieco się także wydarzyło ... :P Ale o tym opowiem innym razem ! :) ...

Emocji trochę Wam podawkuję ... :P A co !... Tak byście tutaj nie zaglądali :DD!

Mam nadzieję, że dużo szybciej się teraz pojawię :) ... POZDRAWIAM WSZYSTKICH :P !


komentarzy [36]

30.04.09 16:36, **Kirke** tak dzis sa moje imieniny, dziekuje za pamiec
30.04.09 08:59, Iv wieczorem bede ale poznym :) i najlepiej marudz na mejla iwona158@wp.pl :)
29.04.09 11:04, Wyrzeźbiona Z Czekolady // Ona tylko przez chwilę wisiała na tym gwoździu tak do zdjęcia, bo akurat na tym gwoździu co wisiała różowa żabka na codzień wisi żabka zielona :D
28.04.09 22:22, **Kirke** czemu groznie?
28.04.09 21:58, FataDiGioia Ale mi namieszałeś! To kobiety sa podobno skomplikowane :P. Raz za mało na dystans, a potem za bardzo? A może po prostu jest zwykłym d...? Bardziej to jest prawdoposbne... mam jużd osć obwiniania ciągle siebie za postępowanie facetów ;/. Buziaki ;*
28.04.09 21:25, FataDiGioia No, coś Ty. Jak spotkałam Piotra to wogóle mi nie zależało, żeby być z nim , albo kimkolwiek innym. Miałam dość. Chciałam się zabawić. Poza tym on się prosił ze dwa meisiące o spotkanie, a ja go spławiałam. Kiedy się z nim spotkałam jeszcze żyłam poprzednim związkiem, ale on na siłę chciał ze mną być. Trzymałam go na dystans. Tak naprawdę ja w życiu nie okazuję tego co piszę tutaj. Czasem nawet mam wrażenie, że jestem zimna, chociaż inni mówią, że tak nie jest. Właśnie chodzi o to, że ja Piotrowi kilka razy powiedziałam, że nie mozemy być razem, bo ja za wcześnie g o spotkałam... Mówiłam, że wolę być sama. Naprawdę. No, ale on nalegał. Dlatego tego nie rozumiem!! To on chciał ze mną układać życie, ja mówiłam, ze trochę pozyjemy i zobaczymy. Że musze mieć pewność, ale on się nie przejmował tym co mówię. Wszyscy, którzy go poznali na żywo są zaskoczeni, że tak mnie potraktował...
28.04.09 20:51, FataDiGioia Wogóle chciałabym, żeby ktoś mnie naprawdę kochał.. a nie tylko mówił. Czy nie zasługuję na miłość? To jakiś koszmar :/
28.04.09 20:50, FataDiGioia Pewnie masz rację :). Ja niestety nie mam szczęścia do facetów. Najpierw kupę lat zmarnowałam z człowiekiem, którego kochałam i myslałam, że w końcu się zmieni. Niestety zamiast zmienić podejście do zycia, zostawił mnie. Teraz zaangazowałam się drugi raz, ale facet... ewidentnie mnie okłamuje :/. Co najlepsze jak go poznałam, zaczęłam znowu wierzyć w facetów. Wydawał się szczery. Nie wiem dlaczego tak ze mną postępuje. Nienawidzę samotności. Mam już prawie 30 tkę, a zostanę starą zgorzkniałą panną :((
28.04.09 20:31, FataDiGioia Szczerze? Chętnie bym się teraz upiła. Straszną mam ochotę. Trochę mnie ograniczył brak kasy ;/. Wczoraj .. wczoraj jeszcze byłam pewna, że Piotr naprawdę mnie kocha i że spędzimy razem cudowny weekend. Myślałam, że wszystko złe za nami. Teraz jestem sama jak palec i się zastanawiam czy istnieją faceci, którym można ufać... albo ze mną jest coś nie tak ;/
27.04.09 23:01, **Kirke** tydzien zaczal sie strasznie porabany, bieganina, pelno spraw na glowie- koszmar
27.04.09 20:51, Pulpecja * Dudzinka // :P Lepiej się przyznaj jaki Ci horoskop znalazłam :PP
27.04.09 20:36, FataDiGioia Ach, dziękuję :))))... A ja dzisiaj nie mogłam wstać. Chociaż przyznam, że wolę mieć do pracy na rano i po południu z głowy, niż na odwrót :)). Jest piękna wiosna... czas dla zakochanych ;))
27.04.09 19:33, Iv jasne jasne :) nie ma problema :)
27.04.09 14:40, clymenia // ,pojawiłeś się i znowu znikłeś?
27.04.09 13:06, Iv aaaaaaaaa !! dziekuje ;) juz rozesłałam linka po znajomych :) hehe ps. jak cos moge uzyczyc swoich zdjec ze szlaku zabytkow techniki - odwiedzam czasami rozne miejsca :) ps. na blogu wrzuciłam kalendarium imprez i wydarzen, moze sie przydac :)
26.04.09 23:42, **Kirke** acha rozumiem, w szkole miewamy rozne ksywki,pozdrawiam i zycze spokojnej nocy
26.04.09 19:42, FataDiGioia Mnie się bardzo podobają Twoje umiejętności fotograficzne. Jestem pełna uznania, bo komórką ciężko jest uchwycić coś w ten sposób. Teraz już weekend mija ,,, objadam się prażonymi orzechami w karmelu i myślę.. jak bardzo nie chce mi się iść do pracy, a przede wszystkim wstawać o 6:00.. ;/. Wolałabym zaszaleć ;)
26.04.09 15:16, **Kirke** sorki ze pytam, czy ty masz nazwisko zwiazane z grzybem? pytam bo sama nazywam sie Grzyb
25.04.09 23:51, Wyrzeźbiona Z Czekolady // . Jakich dziadkach? Bez przesady :P i w dupie nie mata :P
25.04.09 22:35, **Kirke** tak urosly jej znacznie wlosy od ubieglego roku
25.04.09 22:33, **Kirke** nie rozumiem cie? chodze z corka na spacery bo lubie to a poza tym sama tez sie relaksuje piekna pogoda
25.04.09 22:10, Iv oj alez komplement :) dziekuje
25.04.09 20:45, *tabaque Tak trochę Cię tutaj nie było. Ja wybaczam :P Oj działo się u Ciebie. ja świąt nie lubię. jakoś tak. Zdjęcia fajne, więc działeczka też na pewno fajna:) Pozdrawiam staruszku :PPP
25.04.09 12:04, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .Dziękuję i nie za ma co :)
24.04.09 19:27, **Kirke** wiesz teraz sa w miare piekne dni, wiec trzeba korzystac ile sie da, dzieci wtedy duzo lepiej se rozwijaja
24.04.09 19:21, FataDiGioia P.S. 30 lat to nie tak dużo. Ja w tym roku skończę i wcale się tym nie martwię ani nie czuję się staro :P
24.04.09 19:21, FataDiGioia No.. przeczytałam wpis ;)). Się rozpisałeś.. hihi.. Naprawdę uzywasz laleczki voodoo? Pięknie... Hmm... nie pochwalam. Natomiast fotki wiosny są piękne i domyślam się od kogo dostałes prezent ;-))
24.04.09 17:28, FataDiGioia Eee, tam.. od razu głupoty. Fajnie, fajnie ;)))
24.04.09 16:26, **Kirke** dzieki serdeczne
24.04.09 11:03, Wyrzeźbiona Z Czekolady witam również :)
24.04.09 10:21, kolorek witam... choć ja nie wracam.. bo mam za dużo spraw na głowie...
24.04.09 09:29, Iv witam witam :)
23.04.09 23:44, Maduixa // fajnie ze wrociles...
23.04.09 23:43, Maduixa // oj dziekuje bardzo--- szczegolnie ze dzis dzien wyjatkowy dla Katalonii....Sant Jordi czyli Swiety Jerzy...patron zakochanych i dzielny rycerz ktory ocalil od zlego smoka! na te pamiatke z okazji rowniez dnia ksiazki dziewczyny daja swoim lubym ksiazki a chlopaki dziewczynom roze...
23.04.09 23:29, **Kirke** niezly ten tytul wpisu, pozdrawiam
23.04.09 10:48, *Misialinka* // hehe ładna działeczka;) duża?? masz domek?:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz